• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/4™️ “Nämen!! Vi är ju typ all set liksom!!”

Trevlig helg KS
021A80CF-D3DE-41AF-A359-D45C88E2BD78.jpeg

God förmiddag!
Jag har semester och är lite sen på bollen idag, blåser storm och snöblandat här på Kongo
6533BFD4-97AF-4A15-B766-2B6A981F382C.jpeg

Rolex är Rolex, varken jag eller någon annan kan förstå hur dom tänker med sina nyheter, men oandrasidan så är det ju ett varunamn som är överlägset för oss som äger en eller flera och det är många som gillar just 36mm Exp. Men jag tycker det är lite trist att inte 4Xmm klockorna fick samma tavlor mm

passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin Dr @Denke sökmotorer, vänner, troll och smurfen en synnerligen trevlig helg!

Hallå alla helgsugna klocknördar!
Hoppas ni får en fin och bra helg! Själv sitter man i karantän, men det är ingen större skillnad mot annars ;)

1A39130E-4E04-4918-A103-72C7C9ADFDED.jpeg
Årets bästa släpp, jag får nog ge den till Breitling, väldigt bra släpp!
Gillade Panerais 42mm brons med. Fanns väl lite annat gott Med, men var väl inget som slog mig med häpnad. Skulle kanske vara 36 mm Explorer i två ton, den blev jag häpen av, men inte för att den var så bra...

Ingen nyhet för klockvärlden kanske men för mig. Inte trodde jag att jag skulle bli helt såld när jag köpte min första G-Shock på ett par tre år i vintras efter nyår. Att lite plast med ett digitalt verk kan spela an på så många strängar är helt fantastiskt!!!
tempImage6zssKQ.png

Tillbaka
Topp