Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kommer över, håll den kall!Jäh! Skål
![]()
Farbror groggr alltså en fredagskväll, fy inte bra för kolhydratintaget....... //Det är ju trots allt internationella Gin&Tonic dagen idag...
![]()
Naket i bild .... jag menar givetvis fötterna ! //Fredag och internationella GT dagen. Gin o'clock på er!
![]()
Slapparhelg i stuganNaket i bild .... jag menar givetvis fötterna ! //![]()
Meh?!? Kolla klockan ”farbror”... Jag groggar på eftermiddagen! Det är sen gammalt!! På kvällen vinar vi!! Å kolhydrater bryr vi oss icke om!!Farbror groggr alltså en fredagskväll, fy inte bra för kolhydratintaget....... //![]()
![]()
![]()
Södra Touscana 450 meter över havet, självklar på en sluttning mot söder.... //Meh?!? Kolla klockan ”farbror”... Jag groggar på eftermiddagen! Det är sen gammalt!! På kvällen vinar vi!! Å kolhydrater bryr vi oss icke om!!
![]()
Stämmer säkert!! Nu har jag gått över på destillat igen...Södra Touscana 450 meter över havet, självklar på en sluttning mot söder.... //![]()