• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/6 ”Jag tycker vi gör så här!!!”

Trevlig helg!
IMG_6829.jpeg

Håller med dig fullständigt @RicVin det är ALLTID mycket roligare att vara ledig även om jobbet är aldrig så kul! ;) :p

Ta er en underbar ToolWatchFredag och helg, äntligen kan vi här i norr få njuta av sommartemperaturer och inte bara 14 grader och snålblåst! ☀️
IMG_1561.jpg

Senast ändrad:
Klart man ska vara ledig egentligen @RicVin !
Jag måste dock slita på lite till. Fast så värst slitsamt blir det inte idag egentligen - jag tar mig en tur ut och kollar lite byggen. Det är också jobb, fast väldigt trevligt i det fina vädret!
Just nu på Sveriges förmodligen kortaste bilfärja.
IMG_3973.jpeg
IMG_3974.jpeg

Trevlig fredag alla
Hoppas dock på mycke "skitväder" i sommar.
De rådar allvarlig brist på både beten, spannmål och foder pga av torkan, inget som gynnar landet och inte heller konsumenter med tillgång och priser på råvaror.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag mvh Bonden
PXL_20230609_074527003.jpg

Senast ändrad:
IMG_20230609_093858.jpg

Frukosterar i solen och funderar på om vi inte skulle döpa om "nato" till "lato". Känns som man använder dem mer än man egentligen vill mest för att de är så simpla att byta? Slipper sitta och kisa och fippla med bergeon och bandstift som flyger iväg....
Trevlig helg alla!

Tillbaka
Topp