• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/6 ”Jag tycker vi gör så här!!!”

Trevlig helg allihop!! 🤩🥳
IMG_1296.jpeg

Jag tycker vi gör så att ....vi njuter livet "här och nu" livet är för kort för att "vänta" (tycker jag)

• Vänta på helgen
  • Vänta på Semestern
  • Vänta på att det ska bli rätt väder
  • Vänta tills si och så , hej och hå :)

Lev nu för allt du är värd, (morgondagen är inte lovad nån av oss...)

Jag har också haft jobbångest att nu är det snart måndag igen på fredag eftermiddag, men är det inte så precis idag kan man ändå unna sig att le..

Mitt hyfsat nya livsmål: " varje dag är en bra dag " och sen kan man unna sig att hata 16% av året som är Januari och Februari. Resten av året 84% är det Gött att leva

Du vet nog aldrig när livet händer eller när livet vänder, men är det bra hela tiden spelar en svängning mindre roll.

Trevlig helg och sommar !

IMG20230609101800.jpg

Senast ändrad:
Stabilt! Vad är det för snyggt gummi? Har inte riktigt hittat nåt jag är lika nöjd med som länken på min 7757 franken i samma boett…
IMG_2710.jpeg

Det är från watchwear.se som har en tråd här på forumet. Det är väldigt skönt. Torrt och lite fast/hårt (alltså inte sladdrigt och klibbigt men inte heller styvt som band i plast). Man måste dock ha krökta bandstift (och en del tålamod). Watchwear säljer även sådana bandstift. Jag använde till slut en stekspade (den gamla sorten i böjbart väldigt tunt stål) som jag försiktigt tryckte in mellan bandhornet och bandet för att trycka det rätt.

Jag har ett svagt minne att man också får lite rabatt som ks-medlem men jag kan ha blandat ihop det med ngt annat erbjudande.

Efter att jag köpte mitt band så har man breddat sortimentet så nu har man fler varianter (bl.a.. med ett streck i).

Klockan får ett lite modernare utseende.

1097BAE9-418C-4628-8326-4D02C3D265C7.jpeg

Senast ändrad:
IMG_1257.jpeg

Hoppsan Herr @RicVin . Klockan har visst passerat 15:00. Lite bubbel i glaset hör väl sommaren till eller har jag fel ? Ledighet det har man ju rätt mycket av numera men att jobba under sommaren är aldrig fel som jobbonär. Ta du snart helg, googla fram något trevligt recept och fixa till något gott att njuta av tillsammans med Frun å god dryck. Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp