• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️16/9 ”Vilken jävla vecka hörrni..!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sällan har väl denna passat så bra som denna vecka…
51CF01F5-603C-4B3D-80B7-2018641EEE82.jpeg

Det började ju redan i helgen med valets berg-och-dalbana…
På måndag förmiddag så blev jag varse att närmsta chefen får sluta med kort varsel. Vi har kamperat ihop i 11 år så det var ju en smula omtumlande och överraskande. Tror iofs att han valt att gå självmant inom kort.
Tisdag eftermiddag så bjöds det in till möte med närmsta chefens chef.. Blev en smula orolig.. Men då inte HR var medbjudna så kändes det ändå ok🤪
Fick erbjudande om ny roll med uppgifter jag inte riktigt förstår än. Men det kändes som att det bara var att tacka ja och se vad som händer eller checka ut..
Blir säkert bra bara jag fattar vad de vill att jag ska göra. Högre bonus och lite påökt så att inflationshelvetet i alla fall kompenseras var ju i alla fall bra…
Men lugn..det är inte slut än..
Torsdag morgon, nytt möte med presentation av ny chef och omorganisation av vårt kluster..
Känns lite som jag åkt Balder dygnet runt sen i söndags kväll…
Men men, förändring kan helt klart vara positivt!! Nu blickar vi framåt och försöker fatta vad vår nya ledning vill att vi ska åstadkomma.
Borde väl hålla mig sysselsatt till sommaren i alla fall! 🤣
Strunt samma, lärde mig en sak för länge sen. Jag ska inte leva för att jobba utan jobba för att kunna leva! Så idag checkar jag ut vid lunch, för då kommer barnbarnet hit!! Då ska det busas!! Självklart blir det då Certina på armen!!
6522B776-89EB-430E-AFA9-8D3AF90D02BE.jpeg

Klockan köptes samma dag som lillprinsen kom till världen. Vill han så får han ta över den när han är stor nog ❤️

Ta hand om varandra där ute både i med och motgång!!
Trevlig helg mina vänner!!
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Godmorgon!
Stora och oväntade förändringar känns ofta, åtminstone först, bara som kaos. Sedan får man se hur det utvecklar sig.
Det behöver inte alltid vara av ondo, men rörigt i huvudet blir det. Men farbröder i vår ålder är ju oftast inte så rackarns förändringsbenägna. 😅
Det reder nog ut sig @RicVin Annars får du lägga allt fokus på barnbarn. ...Och klockor.
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20220916_073626.jpg
 
Senast ändrad:
Topp