• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️17/6 ”Imorrn blir det tårta!!…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp!! Yours truly fyller år! Självklart ska det firas i stor stil!!!
Nä, egentligen inte :) Det är nämligen så att barnbarnet fyller år om ett år dagar så imorrn blir det 1 års kalas istället för att fira mina 59!! Eller istället. Klart vi firar ett gemensamt kalas. Men det blir mer fokus på ballonger och blöjor än bubbel och pilsner om man säger så..
Jag låter det gå för denna gång. Men nästa år får den lilla parveln faktiskt finna sig i att komma i skymundan..Då jäklar!!
Hur som haver, bär dagen till ära klockan jag köpte samma dag som ögonstenen kom till världen. Tanken är att han ska få den om några år.. Men inte imorrn. Tror det är liiite tidigt..
6440E266-E0E9-41C1-85D0-7F739FCCFAC0.jpeg

Han verkar gilla färgen i alla fall. Vem gör inte det?!? Klockan matchar ju helt klart hans leksaker… ;-)
Helt galet att man varit farfar ett helt år snart… Det var ju fantastiskt att bli pappa själv såklart. Men det här är ngt helt annat. ”Ni som vet ni vet” som man brukar säga..

Ha en härlig helg och ta hand om varandra!!

F8DBA024-2D6C-4CC1-BD35-8E0DE1F0F65D.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. 17 juni 1972 greps 5 män med ”fingrarna i syltburken” i en byggnad i USA. Början till kända Watergateskandalen. Det hela slutade med att presidenten avgick.Så det kan gå🫣. Helg stundar, fredagsbubblet ligger på kylning, klockan är snart 15:00 ! Ha´re gott och en riktig trevlig helg samt ta hand om Era nära och kära.//🧐

Senast ändrad:
Va F… är det redan fredag! Dagarna går snabbt när man har roligt sägs det, fick för mig att det var torsdag!

Jaja…ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg Klocksnackare! Vill även passa på att GRATULERA dig fader @RicVin 🥳

Längtar tills i morgon, för då ska jag dra på KISS på Tele 2 Arena 🤘🏼

14FFDDC5-CB01-4025-8C11-BCEF22AD21DB.jpeg

Fy fan va tråkigt det här ser ut!

B37B0549-C63A-4290-98B2-9F491121A85D.jpeg

Senast ändrad:
image.jpg

Är det verkligen fredag igen? Förra fredagen och helgen gick i ett då min fru bestämde sig för några veckor sen för att cykla tjejvättern och jag tog det som en anledning att hoppa av min subgrupp för att istället cykla kortvättern som har samma sträckning som tjej- och samma startdag. Vi åkte således ner tillsammans kl 04 på lördagen och efter förrättat värv var vi hemma igen samma kväll vid 21 cirka.
Denna helg är det lugnare, men jag lär väl sitta och uppdatera raceone för att följa laget som jag ”svek”. Klockan på bilden glömde jag plocka av inför start så den hängde på tio mil på schlätta. Med bravur höll jag på att säga men jag märkte knappt av att jag bar den, jag var mest fokad på att göra en rimlig tid, för mig vill säga 🤷‍♂️

Grattis RicVin och trevlig helg allesammans!

Dubbelgrattis då, @RicVin ! Själv morfar sedan drygt två år, ...så,
...vi som vet, vi vet!
Kanske barnbarnen kivas om den här Seamastern när man kilat vidare.
Jo, exakt, barnbarnen! För fler barnbarn är snart på G.
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20220617_073213.jpg

Tillbaka
Topp