Trevlig helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillart! Champange från Jönköping? Hur går det till?![]()
Klockan är över 15:00 herr @RicVin ! En lite skvätt alkohol får det allt bli denna fredag. Lite brus i glaset må man unna sig och lön har man redan fått som pensionär.
Ha´re bäst //![]()
oh ser härligt ut! Nu längtar man hem!![]()
Klockan är över 15:00 herr @RicVin ! En lite skvätt alkohol får det allt bli denna fredag. Lite brus i glaset må man unna sig och lön har man redan fått som pensionär.
Ha´re bäst //![]()
Det är därför man aldrig ska åka tåg utan nödproviantSignalfel och försening, men bistron är full. Kanske jag med snart. Ha en fin fredag alla![]()
![]()
Finns en förklaring till det. 1916 sänktes ett fartyg utanför Åland (Fraktaren Jönköping ) av en tysk ubåt. Fartyget var på väg till St Petersburg med 3000 flaskor champagne från företaget Heidsieke & Co. 1998 bärgades dessa flaskor och såldes på auktion för stora summor pengar. Nu har företaget Heidsieke & Co återskapat denna champagne och därav namnet Edition Jönköping Brut //Jag gillart! Champange från Jönköping? Hur går det till?![]()
Vilken story! Klart de ska ta upp den historiken. Jag trodde först det var gjort i Jönköping och fick inte ihop det med att champagne bara får användas om drycken kommer från det distriktet, men det kanske bara är en etikettsfråga. Går det att köpa på S så ska jag prova. Ser gott ut! Skål!Finns en förklaring till det. 1916 sänktes ett fartyg utanför Åland (Fraktaren Jönköping ) av en tysk ubåt. Fartyget var på väg till St Petersburg med 3000 flaskor champagne från företaget Heidsieke & Co. 1998 bärgades dessa flaskor och såldes på auktion för stora summor pengar. Nu har företaget Heidsieke & Co återskapat denna champagne och därav namnet Edition Jönköping Brut //![]()