Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är den där champagnen? Prisvärd?![]()
Klockan är över 15:00 herr @RicVin ! En skvätt alkohol får det allt bli denna fredag. Som vanligt, lite brus i glaset må man unna sig och lön har man redan fått som pensionär. Ha´re bäst //
![]()
![]()
Klockan är över 15:00 herr @RicVin ! En skvätt alkohol får det allt bli denna fredag. Som vanligt, lite brus i glaset må man unna sig och lön har man redan fått som pensionär. Ha´re bäst //
![]()
Klart + för den för det pris bolaget tar, så med fruns och mina ord. Prisvärd. Sen är det alltid vad man jämför med, dock kul med den historian som finns bakom denna bubbel.//Hur är den där champagnen? Prisvärd?
Gin o’clock!Gin o'clock![]()
![]()
Grattis!Riktigt go fredag o helg önskar vi alla!!
![]()
Gin o’clock!![]()
Grattis till en fantastisk sommarklocka!TGIF!!! Äntligen!
Länge sedan jag skrev i fredagstråden insåg jag. Klockintresset har gått lite på tomgång det sista. Men idag kom den tänkta sommarklockan. Får hoppas det innebär en nytändning.
Skål! Fortsatt fantastisk fredag och underbar helg på er.
![]()
Snygg skulle vilja prova den grönaTrevlig helg KS!
![]()
Snygg skulle vilja prova den gröna
Har du ett special pledge VIP konto på KS med tanke på att enbart dina inlägg bjuder på extra stora Emojis?![]()
![]()
Kunde inte låta bli en till vit, de är rätt coolaGrattis!
En av dina gamla hälsar och säger skål.
![]()