• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️23/2 ”Jahaja.. Vad säger man?..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Världsklass!! Helt klart! Det är ju fredag!!!
Lika gött som vanligt! Slagits med en förkylning i veckan. Lite oklar utgång ännu. Tror dagen idag blir utslagsgivande!! Måste bli frisk snabbt. Stenhård jobbvecka väntar!!
Nääääää nä nä!! Det vankas kick off i Spanien större delen av den kommande veckan faktiskt 😎
Blir således en solstol i skuggan och några tillbringare Sangria!! Nja, riktigt så soft lär det inte bli kanske.
Jag lovar dock att jag inte kommer slita ut mig!! Å får jag chansen så blir det ett dopp i havet. Sååå kallt kan det väl inte vara? Eller?..
Men som sagt. Först ska förkylningen kureras!!
Blir nog till att skippa rödvin och bubbel till förmån för starkare prylar.
IMG_0604.jpeg

Tvungen att ta Avengern idag. Matchar virren kanon!!! Lagom rökigt på båda håll liksom!
Men glaset får vara tomt en stund till… Eller?…Vem skulle få veta…
Med tanke på gårdagens nygammla nyhet om de nya gränsvärdena från Socialstyrelsen så ska jag nog låta bli!! Finns iofs fler skäl till att låta bli när jag tänker efter!
Ibland är det fan bra att tänka efter före… Tänk om fler gjorde det?…

Hoppas ni är friska och krya! Ha en härlig helg och ta hand om era nära och kära!!

IMG_8083.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare å trevlig helg på er alla. Idag lyfter vi på hatten och gratulerar Torsten och Torun på namnsdagen och vi får inte heller glömma att vårt kronprinsesspar Victoria och Daniels första barn, prinsessan Estelle fyller hela 12 år. Ha´re bra och för böfelen. Glöm inte bort era nära å kära//🧐

TGIF!

GöTT att det är Fredag igen, löningshelg för dom allra flesta, dock inte för stackar gamla Affe, då våran betalas ut den 27:e. Men det gör inget jag överlever nog trots detta, kan bli att jag klämmer en Kababpizza även denna helgen, den jag käkade förra lördagen var j... god!

Jadå...nu ska jag be ge mig ut och kolla in en golvbrunn i ett av våra hyreshus, om det fortfarande kommer upp avloppsvatten från den, ingen kystymjobb precis om man får uttrycka sig så :D

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

img_2861-jpeg.2474241

Senast ändrad:
Man är bra skadad, 04:20 imorse knäpptes detta foto
precis innan man skulle iväg och köra morgonträningen, kom ju tänkandes på att det är fredag och så klart fredagstråden, då var det bara att hålla tanken, plocka fram klockan och fixa ett foto till tråden.
Trevlig helg alla
1000012632.jpg

Tillbaka
Topp