Det är ju många inklusive mig själv som väntat,längtat och till och med tjatat…
Ni vet vad jag menar va?
Självklart! I veckan släpptes ju Landsort 2.0!! Vissa handlare sålde visst slut på det som kommit in.
Riktigt kul släpp och fantastiskt att den äntligen dök upp.
Valet av klocka idag var ju såklart plättlätt…
Landsort ”First Edition”!!
Tog ett tag innan jag knep denna. Var på gång att köpa en ny i butik flera gånger men av olika anledningar så backade jag. Faktiskt så många gånger att det till slut inte gick att få tag i någon…:-(
Men skam den som ger sig… En härlig sommarkväll, faktiskt precis efter att ha kommit till hotellet efter en extreeeemt trevlig cookalong i Kungsan med Sjöö Sandström och Erikson Ur…
Där i hotellsängen dök den äntligen upp på en köp å säljsida på ett annat forum. Klockan var i princip oanvänd av lite tragiska anledningar men han som sålde var glad att den hamnade hos någon som skulle använda den.
Så på måndagen så pep jag iväg till Etuna och hämtade godingen!!
I bilen på väg hem…
Hemma!!
Jag var så jävla nöjd!! Det är jag fortfarande!!
Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om er!
Ni vet vad jag menar va?
Självklart! I veckan släpptes ju Landsort 2.0!! Vissa handlare sålde visst slut på det som kommit in.
Riktigt kul släpp och fantastiskt att den äntligen dök upp.
Valet av klocka idag var ju såklart plättlätt…
Landsort ”First Edition”!!
Tog ett tag innan jag knep denna. Var på gång att köpa en ny i butik flera gånger men av olika anledningar så backade jag. Faktiskt så många gånger att det till slut inte gick att få tag i någon…:-(
Men skam den som ger sig… En härlig sommarkväll, faktiskt precis efter att ha kommit till hotellet efter en extreeeemt trevlig cookalong i Kungsan med Sjöö Sandström och Erikson Ur…
Där i hotellsängen dök den äntligen upp på en köp å säljsida på ett annat forum. Klockan var i princip oanvänd av lite tragiska anledningar men han som sålde var glad att den hamnade hos någon som skulle använda den.
Så på måndagen så pep jag iväg till Etuna och hämtade godingen!!
I bilen på väg hem…
Hemma!!
Jag var så jävla nöjd!! Det är jag fortfarande!!
Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om er!