• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️9/8 ”It’s good to be back!!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bigger, quicker and stronger than EVER!!!
Äh! Fan heller!! All sprudlande energi man hamstrat under en härlig semester är som bortblåst av en rejäl förkylning…🤧
Hoppas att ni precis som jag har haft en härlig ledighet!
Å stort tack till mina vikarier!! Hatten av🎩🎩🎩
Föredömligt!!!
Kanske dags att släppa tråden fri som tanken var från början?..🤔
Nä!! Då ballar det säkert ut igen!! Kanske någon gång i framtiden.. Men inte nu!!
Förresten!! Inte nog med hosta och skit.. Började jobba igår.. Såå härligt att vara tillbaka! Verkligen!! Jag menar det!! Av heeela mitt hjärta!
Det är i alla fall det jag försöker intala mig själv..🤣
Men det är bara in å trampa i ekorrhjulet igen! Teamsmöten ska bokas, utbildningar göras och rapporter skrivas! Får skynda på lite för i eftermiddag kommer yngsta barnbarnet på ”sleep over”!! Ska bli kanonmysigt!! Tror iofs att det är hans fel att farfar är sjuk. Eller inte hans fel direkt. Men det var dop i lördags… Många småttingar med dräggel och annat som botaniserade i hans leksaker som jag sen antagligen plockade med..
Det var det dock värt. En härlig dag blev det!

Sen i helgen blir det till att hänga lite foton inför söndagens vernissage.
IMG_2855.jpeg

För en gångs skull är vi klara INNAN sista kvällen… Världsrekord!!
Blev i alla fall ett härligt avslut på semestern. Det landade sig en liten ny kompis i veckan. Eller liten å liten.. Den är helt lagom. Som en Breitling ska vara!! 😍
Riktigt härlig klocka om jag får säga det själv.
IMG_2856.jpeg

Förresten… Heeelt klara är vi inte.. I alla fall inte frugan. Blir lite fler penseldrag idag skulle jag tro!!
IMG_2857.jpeg

Ta hand om er och ha en oförskämt trevlig helg!! Det ska jag försöka ha!!

Senast ändrad:
IMG_5640.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag är det 222:a dagen på året i den gregorianska kalendern och även ”rulltårtans” dag. Passa på att smaka eller varför inte baka en rulltårta som ni kan bjuda någon god vän på under dagen. Trevlig helg på er alla och som vanligt. Ha ´re bra och glöm inte bort era nära å kära //🧐

TGIF!

Godmorgon Fader @RicVin och VÄLKOMNA tillbaka Dude!

FAN...va GöTT, idag går man hem med 3 veckors SEMESTER, framför sig Katjiiing!

Min älskade Los Tantos kommer hem imorgon efter att att ha varit borta på SEMESTER i dryga 1,5 vecka! Känns riktigt mysigt att få träffa henne igen, både jag och Bulleglufsen har saknat henne! Ska nog överraska henne med lite gott käk, något trevligt vin och någon liten present, blommor gillar ju hon, så varför inte det.

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_0815.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp