Chad
Silver
Supercool!
Tack! Är sjukt nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Supercool!
Det där är ingen bratte någon kan skämta bort...Äntligen fredag!
Helt rätt! Jobba/jobbigt är överskattat.De där såg inte så jobbigt ut...
Tack min bäste RicVin, att Ni behagar leverera fredagstråden så punktligt! Nämnligen varje fredag. Min tidsaxel roterar runt Er tråd. Utan den är jag helt dagvill.Mkt bra!!
Fantastiska bilder, vilket vackert landskap, tack för att vi får vara med dig på ett hörn
Rensar hjärna och artärer med en 920XT som enda sällskap.
Välbehövlig avslutning på veckan.
Ha en skön fredag KS!
Något säger mig att det här inte blir min sista post idag.
Bra kämpat, fortsätt så!Klent med åtta #}%€% sidor. Jag har redan gjort tredje klockbytet för dagen till beatern som inte känns...
Det är kul att ha er med ibland. En del saker är för vackra för att bara se självFantastiska bilder, vilket vackert landskap, tack för att vi får vara med dig på ett hörn
Ok, penthousevåningen blev inte så dum där nere i C!Skön fredag på er! ...för det har jag.
Tack, det uppskattas!Det är kul att ha er med ibland. En del saker är för vackra för att bara se själv
Den blev kanon. Vår vän LM kommer förbi på söndag, med EM. Vi ska visa dem vad C har att erbjuda.Ok, penthousevåningen blev inte så dum där nere i C!
Just ja, hörde att de skulle ta bilen ner till S. Hälsa alla!Den blev kanon. Vår vän LM kommer förbi på söndag, med EM. Vi ska visa dem vad C har att erbjuda.
Den klär dig så jävla bra!
Friyay!
Tack @Breitling_silvaNy beater för fotboll och stallet, mot tian