Strålande!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strålande!!!
Akta sig!! Han har ngt fuffens för sig i köket också. Han är på G ikväll !! :-D![]()
Trodde jag kunde ducka för bubblet idag, men det är ju fredag.
Kärlek i luften och bling på armen.
Tyckte maken var lite knepig som ville hälla i mig dödsbubbel men det var visst Deutz han sa...
Ha en god fortsättning!
Kalixlöjrommen var med den också!Strålande!!!
Har vi månne samma ”kran” vad gäller Kalixrommen?..Kalixlöjrommen var med den också!![]()
Tack för varningen! Kors vad han grejar. Jag tolkar hans fuffens och bubbelservering som att jag borde vara borta lite oftare. Eller komma hem lite oftare. Får fundera på det där lite. Oavsett anledning är det väldigt uppskattat.Akta sig!! Han har ngt fuffens för sig i köket också. Han är på G ikväll !! :-D
Krabbeskärs fisk & skaldjur!?!?Har vi månne samma ”kran” vad gäller Kalixrommen?..![]()
Nope...Krabbeskärs fisk & skaldjur!?!?![]()
Japp!Tror jag skall köra en paketöppning i fredagstråden!
![]()
Synd att låta bli!Syndar...
![]()
Alltid lika gott!
Hade du svarat ja hade jag blivit mycket förvånad! De tar listpris trots att jag är stamkund.Nope...![]()
En tur till Gotland idag för att gå på bröllop
Bild från väntan på att få köra ombord.
![]()
Trevlig helg!
Vad heter den reffen? Riktigt läckerEn tur till Gotland idag för att gå på bröllop
Bild från väntan på att få köra ombord.
![]()
Trevlig helg!