Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool. Vad är det där för något?Go helg på er alla!![]()
Tackar. Det är en Zixen DSR-500. Zixen är en micro som först hette Zinex, bytte sen namn till Zixen i men som dessvärre nu är nedlagtCool. Vad är det där för något?
Mår PRECIIIIIIS som jag gjorde då..Sen på bollen denna morgon men ibland måste man göra annat än att hänga på KS och bevaka @RicVin och hans morgonrutiner.
Krya på dig, vet hur dålig du kan bli sådär dagen efter
Åh!Bra start på helgen. Trevlig helg alla !
![]()
Uggla var inne på samma tema redan 1977, party alltså!Man är kung, kung, kung i baren
Det är något som man verkligen vet
Den 25:e smäller det!!!!
Visst är det så!! Uggla har fruktansvärt rätt... Men i mitt fall smällde det igår... Invigningsfest på ny lokal för serviceavdelningen..
Fan vad jag lider nu...
![]()
Men igår var jag stark!!! Igår mådde jag bra!...
;-)
Ja, den var riktigt bra. Nu är man mätt och belåten. Snart dags att bege sig till Krons och lämna in en Omega PO på lite service.Åh!
Det där såg ju fantastiskt ut!![]()
Här gör en tvärtom och byter från vattentätt till något som ej tål vattenlek...Klockbyte, då jag och uris är överens om att atlantic PLAZA är mycket allergisk mot vatten!
Mot tvättstugan!![]()
![]()