• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s JULKALENDER ”Lucka 20..”

Slår in klappar!
A986C486-7A5C-4068-B7DE-88AB05CE243B.jpeg

Missade datumet med en hårmån men eftersom jag är rätt långt västerut i landet just nu är det troligen fortfarande den 20:e soltid...
Framme i stugan med kitet som ska klara mig över jul och nyår. En dykare, en dressare och en kronograf. God natt alla KS'are. Let's be careful out there.
IMG_2369.JPG

Kom igen sidan tre annars blir ja le, när jag blir de vill du inte va me..... Bcf har fått lite extra eftersom Åhlens har så fula tomtar. Pengarna jag sparade lägger jag på tre bilder. Det där är väl inga julbilder, tänker vän av ordning. Jo det är det. Det är en rebus. Den som löser det före jul, vinner att jag sätter in 200 kr till bcf. Ett ord söker jag som har med julen att göra. Det som ligger längst fram i bild ett är Muräna. Det behöver inte ha något med min rebus att göra, men man vet aldrig.
IMG_2943.JPG
IMG_3062.JPG
IMG_3437.JPG

Men vad hände nu? Den här ska börja 21 dec.

Tillbaka
Topp