• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s JULKALENDER ”Lucka 3”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Reglerna är enkla. Bilderna som postas i JULKALENDERN ska ha någon form av Jultema. Det kostar också en valfri summa till BCF att posta. Minimum 10:- för en postad bild vilket jag antar att alla har råd med även i Juletid:)
Posta på!!!
235240F1-275A-461D-99AB-115E3D70CEA9.jpeg

Här i huset betyder 1:a advent att alla stjärnor och ljusstakar ska upp. Då frugan står för det mesta av detta jobb så får hennes Sjöö Sandström Royal Steel pryda denna lucka för min del!!
Ha en skön 1:a advent!!

Senast ändrad:
Som sagt var, mycket mysigt initiativ du infört farbror RicVin! BCF behöver var enda krona dom kan få, hoppas att fler hänger på och att vi inte stannar vid 2 sidor som igår bara, alla vet väl att man ska vara extra generös i juletider...

Ha en trevlig första advent klockbröder och klocksystrar!
CD7FF997-24A7-4F83-9615-0D4A8A9C52E9.jpeg

Senast ändrad:
Trevlig första advent önskar jag alla barn, vuxna och vuxna barn som vi alla är på vårt egna vis. Det finns fem klockor i bilden. Ser du dem? Nu ska BCF få en extra slant så de kan göra något extra för de som lider.

08C5DFAD-529C-42D4-8807-3CDF9BF806AF.jpeg
Den här utmaningen måste man ju ta sig an direkt.
På bordet närmast ligger en klocka. I boken finns två klockor. På datorskärmen finns en, och så har vi själva datorklockan också. :)

Tillbaka
Topp