• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s JULKALENDER ”Lucka 3”

Trevlig första advent önskar jag alla barn, vuxna och vuxna barn som vi alla är på vårt egna vis. Det finns sex klockor i bilden. Ser du dem? Nu ska BCF få en extra slant så de kan göra något extra för de som lider.

08C5DFAD-529C-42D4-8807-3CDF9BF806AF.jpeg
Figurinen i fönstret, golvlampan, soffbordet, högtalaren o skrivbordet.
Edit: och elefanten.

Den här utmaningen måste man ju ta sig an direkt.
På bordet närmast ligger en klocka. I boken finns två klockor. På datorskärmen finns en, och så har vi själva datorklockan också. :)
Förvisso, men ändå inte helt som jag tänkt mig. Det är bara riktiga klockor som räknas, inte de på bilderna eller på skärmen. Med en riktig klocka menar jag att den är fysisk, att den går att applicera på handleden. Next try ;)

Trevlig första advent önskar jag alla barn, vuxna och vuxna barn som vi alla är på vårt egna vis. Det finns sex klockor i bilden. Ser du dem? Nu ska BCF få en extra slant så de kan göra något extra för de som lider.

08C5DFAD-529C-42D4-8807-3CDF9BF806AF.jpeg

Hm...ser ut att vara en klocka som man kan skymta i mellan ryggstödet på vänster stol

Nope den gills inte. Har redan provat det. :D
Upp med bild och betalning nu!
Fan!:D
Har ingen klocka att posta bild på, och kan inte betala till KS-insamlingen, men jag drar iväg en slant till BCF via SMS.

Edit: Anledningen till att jag inte kan betala till klocksnacks insamling är att jag är under 18, går tydligen inte då.

Tillbaka
Topp