Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså, man täcker skinkan helt med folie och stoppar in den i ugnen. Den blir ugnsbakad/kokt i sitt eget spad. Det är sedan gammalt.Den förstod jag inte...Men i ugn alltså? Inte ngt urlakande vattenkok i kastrull i alla fall?!..
Då är jag helt med dig. Det är EXAKT så man gör!!! Det är inte bara löpsteg och km tider vi har gemensamt!! Var rädd att du kokade på spisen i kastrull och vatten. Helt vansinnig tanke såklart!!!Alltså, man täcker skinkan helt med folie och stoppar in den i ugnen. Den blir ugnsbakad/kokt i sitt eget spad. Det är sedan gammalt.
Då är allt i samstämmig harmoni ;-)Då är jag helt med dig. Det är EXAKT så man gör!!! Det är inte bara löpsteg och km tider vi har gemensamt!! Var rädd att du kokade på spisen i kastrull och vatten. Helt vansinnig tanke såklart!!!
God Jul!!!
Ah! Undrar om det där är min gamla? Jag slängde in ljusblå i en chronolink för länge senTrevlig lördag kalendervänner! Tomten är ju från Lappland som alla vet, men alla kanske inte kände till att han även kör med svensk klocka
![]()
Ah! Undrar om det där är min gamla? Jag slängde in ljusblå i en chronolink för länge sen
Bidrar med gårdagens bild. Jag och @Affe är bröder nu
![]()
Ska leta i gamla bilderTror inte detÄr hyfsat säker att den har levt sitt liv från Sjöö vidare till ägaren av Sjöö-AD i Oslo och sen vidare till mig. Nr 3583.
![]()
Ser mycket bra ut. Jag väntar ut mitt svin med en ”Glöggroni”...Då är allt i samstämmig harmoni ;-)
Så här blev vår lilla gris. Lite tunn svål, annars mycket fin smak!
Gul Jod!![]()
Ah! Undrar om det där är min gamla? Jag slängde in ljusblå i en chronolink för länge sen
Bidrar med gårdagens bild. Jag och @Affe är bröder nu
![]()
Briljant räcker knappt till!Ser mycket bra ut. Jag väntar ut mitt svin med en ”Glöggroni”...
![]()
Bytte Martini och apelsin mot Glögg och clementin. Jag är banne mig ett GENI!!!
Då fattas bara julpimpning av Inoxen medans kristyren är framme.![]()
Så blev det äntligen ett pepparkakshus även här.
Julen är här.
Då fattas bara julpimpning av Inoxen medans kristyren är framme.![]()