Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni trodde väl inte gubben fått en hjärnblödning och sålt allt han äger och har för att köpa en galet överprisad 5712:a eller liknande?!
Nej för faaaan!! Jag menar ju att det är dags för PåskPanna!!!
![]()
Herregud!! Var får jag allt ifrån!!
Glad Påsk mina vänner! Ta hand om varandra!!!!
Vore det inte för att jag troligen aldrig skulle överleva att vara OWG så hade jag kanske kunnat tänka mig att sälja allt för en 5712:a...;-)
Inte alls pjåkig dendärPP? Jag som hade hoppats på ett paket som gått från vildvuxet till PorrPung. Jag är SÅ besviken!
Ja jag får väl bjuda på PP men för att inte skrämma bort halva KS får det bli en bild eller två på min 5712. Skål kosmonauter!!!
![]()
![]()
Gillar den pannan! Är både minut och sekund kronovisarna i centrum?Mot 10 sidor! Blev guld till lunch men han med ett byte till PCYC nu efter! Då har hela Paneraitrippeln fått användas idag!
![]()
FelGlad påsk alla på KS. Känns extra trevligt idag att få bära omega igen, den har varit på service alldeles för länge.![]()
Så länge dina reaktioner utmynnar i såna bilder så blir jag glad! Skål!PP? Jag som hade hoppats på ett paket som gått från vildvuxet till PorrPung. Jag är SÅ besviken!
Ja jag får väl bjuda på PP men för att inte skrämma bort halva KS får det bli en bild eller två på min 5712. Skål kosmonauter!!!
![]()
![]()
Hur kan du skriva fel om en Orage PO?
Grym länk på en fin klocka.Certina fredag.God fortsättning.![]()