Bonumm
Silver
Precis!!Hur kan du skriva fel om en Orage PO?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis!!Hur kan du skriva fel om en Orage PO?![]()
Kul att bubbelklockan fått ett nytt ansikte.![]()
På påsk är det tvagning som gäller. I Urhuset betyder det bubbelbad..
Var snubblande nära samma kommentar!Hur kan du skriva fel om en Orage PO?![]()
Den som inte gör något fel gör inget annat heller
Så sa en gammal verkstadschef till ägaren när jag hjälpte till i verkstan!Den som inte gör något fel gör inget annat heller
Ibland kan man få dåligt samvete för att man tycker det är kul med ett äventyr, men ändå...Vi har varit på ett riktigt äventyr expyn och jag!
En växel låg fel, det radiostyrda loket brakade rakt ut i mackadamen, grävde ner fronten 70cm och hotar att välta åt höger!
Rakt ner på ett hus.
Nu inväntar man en jättemobilkran, som klarar att lyfta 76 ton lok, 15-20m ut från kranen...![]()
![]()
![]()
![]()
Har pratat med olycksfallsansvarig från WR-Track, en gammal banverkare, han har aldrig sett nåt så komplicerat!
Jag känner att vi behöver uppdateringar om hur tågsituationen utvecklar sig. Kämpa @StrobomanVi har varit på ett riktigt äventyr expyn och jag!
En växel låg fel, det radiostyrda loket brakade rakt ut i mackadamen, grävde ner fronten 70cm och hotar att välta åt höger!
Rakt ner på ett hus.
Nu inväntar man en jättemobilkran, som klarar att lyfta 76 ton lok, 15-20m ut från kranen...![]()
![]()
![]()
![]()
Har pratat med olycksfallsansvarig från WR-Track, en gammal banverkare, han har aldrig sett nåt så komplicerat!
Denna nyhet nådde faktiskt ända ner till Skåne.Vi har varit på ett riktigt äventyr expyn och jag!
Rakt ner på ett hus.
![]()
![]()
![]()
Om min arbetsgivare visste hur mycket tid jag spenderar på KS skulle jag faktiskt erkänna mig överbetald.10 sidor känns svårt. Men det är väl bra det, då kanske vissa av oss har umgåtts lite med nära och kära idag istället för att bara sitta med telefoner, plattor osv
Skillnad när man är på jobbet då har man hur mycket tid som helst
God natt ks![]()
Jag får ibland kvarsittning på jobbetOm min arbetsgivare visste hur mycket tid jag spenderar på KS skulle jag faktiskt erkänna mig överbetald.![]()