• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin, VAKNA!

Borde RicVin tappa ansvaret för Fredagstråden?

  • Nej, sova är skönt.

    Röster: 27 45.8%
  • Ja, han borde utrustas med gökur och bättre morgonrutiner.

    Röster: 32 54.2%

  • Totala väljare
    59

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni kan dra åt helvete allihop!! Särskillt trådstartaren!!! Gapa och skrika går bra. Men när tråden väl startas så sover han själv då hans inlägg blir nr 9.. NIO!!!
Dessutom har han mage att posta gammalt sletet mögel!! På en FREDAG??!!
Fy faan!!
Tas inte denna tråd bort ELLER att de som skrivit nidingsord i tråden kommer med offentlig avbön ELLER bannas så ser jag ingen annan råd än att gå ut i FREDAGSTRÅDS strejk!
Så det så!
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ni kan dra åt helvete allihop!! Särskillt trådstartaren!!! Gapa och skrika går bra. Men när tråden väl startas så sover han själv då hans inlägg blir nr 9.. NIO!!!
Dessutom har han mage att posta gammalt sletet mögel!! På en FREDAG??!!
Fy faan!!
Tas inte denna tråd bort ELLER att de som skrivit nidingsord i tråden kommer med offentlig avbön ELLER bannas så ser jag ingen annan råd än att gå ut i FREDAGSTRÅDS strejk!
Så det så!

Hahaha...va FAN broder @RicVin, har du vaknat på fel sida baby ;), vi säger bara att du är lite trött så här en solig fredagsmorgon som denna :D, M´key!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Ena gången blir en icke auktoriserad trådstartare brända på bål och nästa gång stratas det gnälltrådar. Förvirrande! o_O
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ena gången blir en icke auktoriserad trådstartare brända på bål och nästa gång stratas det gnälltrådar. Förvirrande! o_O
Det är väl inte så förvirrande? Det är ju samma person som ligger bakom eländet både förra veckan och idag!!??
En person som helt klart vill ha det som är mitt!!'
Jag säger som Mr T i Rocky III..
"I will destroy ANY man who try's to take what I got"
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det är väl inte så förvirrande? Det är ju samma person som ligger bakom eländet både förra veckan och idag!!??
En person som helt klart vill ha det som är mitt!!'
Jag säger som Mr T i Rocky III..
"I will destroy ANY man who try's to take what I got"

Du är ju så morgontrött!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det har ingen betydelse. Du vet vad som gäller och fortsätter bråka..
Inom kort kommer min hämnd...

Ska jag äntligen få en !?!?!
tweedflatcap.jpg
 

Linkan

Rolex
counter-strike är ett dataspel, lana var något man gjorde i unga dagar. Då tog man med sina databurkar till en lokal eller hem till någons svettiga källare så spelade man data ihop med polarna, att sova stod inte på schemat och man drack energidryck efter energidryck för att inte behöva sova. Doften av svett var en självklarhet också.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
8.30 sa vi va? Annars tar pappa Jens över. Inget jävla strul nu!

Edit klockan är ju för fan snart 10!!!!!!!!
Edit 2 Såg att den var startad redan, pjuuuh.

J
Nope! 08:35 har jag på mig till enligt tidigare meddelande. 08:36 är det din baby..:)
 
Topp