• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 11/11 "Jag ser det snöar,jag ser det snöar, de var ju roligt hurra!!"

Trevlig helg!

image.jpeg

Stressigt och snöigt men ändå välkomnar jag gärna vintern.

Tänkte dela med mig av denna bild som en his&hers. Ett tydligt tecken på att min fru är helt utan god smak förutom när hon valde att bli tillsammans med mig.

Hon har inte bara en mkt större och klumpigare klocka än sin man utan till råga på allt så är det en Invicta.

(Nä jag vet inte vad mitt lillfinger håller på med på bilden...)
IMG_5847.JPG

Guide till hur man bäst kastar pengar i sjön samtidigt som man gör sin syster besviken:
Köper biljetter till Laleh-konserten som är nu ikväll och överraskar syster på hennes födelsedag.
När konserten flyttas till ny arena missar man att man ska hämta ut nya biljetter till den gällande arenan.
Så när man står där utanför Globen med syster och inte biljetterna gäller, ja, då har du spenderat pengar på ingenting, och systern står bredvid väldigt besviken....

IMG_6497.JPG

Som tur är slutade historien lyckligt och vi fick nya biljetter och sitter nu och väntar på att Laleh ska kliva på :D

Guide till hur man bäst kastar pengar i sjön samtidigt som man gör sin syster besviken:
Köper biljetter till Laleh-konserten som är nu ikväll och överraskar syster på hennes födelsedag.
När konserten flyttas till ny arena missar man att man ska hämta ut nya biljetter till den gällande arenan.
Så när man står där utanför Globen med syster och inte biljetterna gäller, ja, då har du spenderat pengar på ingenting, och systern står bredvid väldigt besviken....

IMG_6497.JPG

Som tur är slutade historien lyckligt och vi fick nya biljetter och sitter nu och väntar på att Laleh ska kliva på :D
Hon var tydligen inte nöjd med att få se en underbar klocka. ;)

Stressigt och snöigt men ändå välkomnar jag gärna vintern.

Tänkte dela med mig av denna bild som en his&hers. Ett tydligt tecken på att min fru är helt utan god smak förutom när hon valde att bli tillsammans med mig.

Hon har inte bara en mkt större och klumpigare klocka än sin man utan till råga på allt så är det en Invicta.

(Nä jag vet inte vad mitt lillfinger håller på med på bilden...)
IMG_5847.JPG
Och vems fel är hennes klocka?
Saker kan försvinna...

Och vems fel är hennes klocka?
Saker kan försvinna...
Jag har funderat på det men jag må vara kaxig här på forumet där hon inte läser men i verkliga livet är jag mest troligt livrädd för henne, är inte säker då jag inte vågar känna efter.

Jag har köpt 2-3 andra klockor för att fasa ut hennes förbaskade Michael Kors och Invicta, visst får de jag köpt handledstid men inte så att övriga dumpas.

Trevlig helg @jabla och alla ni övriga...

Jag har funderat på det men jag må vara kaxig här på forumet där hon inte läser men i verkliga livet är jag mest troligt livrädd för henne, är inte säker då jag inte vågar känna efter.

Jag har köpt 2-3 andra klockor för att fasa ut hennes förbaskade Michael Kors och Invicta, visst får de jag köpt handledstid men inte så att övriga dumpas.

Trevlig helg @jabla och alla ni övriga...
Min hustrus JetSet från UroPenn slutade fungera efter att jag "hjälpt till med" batteribyte, visade prislista från urmakare på vad det kunde kosta att felsöka och köpte en riktig klocka till henne.

Tillbaka
Topp