HateWinter
Silver
J**lar! Den var läcker! Där snackar vi fredagsdinka![]()
Stort tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
J**lar! Den var läcker! Där snackar vi fredagsdinka![]()
Hon var tydligen inte nöjd med att få se en underbar klocka.Guide till hur man bäst kastar pengar i sjön samtidigt som man gör sin syster besviken:
Köper biljetter till Laleh-konserten som är nu ikväll och överraskar syster på hennes födelsedag.
När konserten flyttas till ny arena missar man att man ska hämta ut nya biljetter till den gällande arenan.
Så när man står där utanför Globen med syster och inte biljetterna gäller, ja, då har du spenderat pengar på ingenting, och systern står bredvid väldigt besviken....
![]()
Som tur är slutade historien lyckligt och vi fick nya biljetter och sitter nu och väntar på att Laleh ska kliva på![]()
Och vems fel är hennes klocka?Stressigt och snöigt men ändå välkomnar jag gärna vintern.
Tänkte dela med mig av denna bild som en his&hers. Ett tydligt tecken på att min fru är helt utan god smak förutom när hon valde att bli tillsammans med mig.
Hon har inte bara en mkt större och klumpigare klocka än sin man utan till råga på allt så är det en Invicta.
(Nä jag vet inte vad mitt lillfinger håller på med på bilden...)
![]()
Nä, inte jag heller i det läget faktiskt.. sett fram emot detta i ett halvår!Hon var tydligen inte nöjd med att få se en underbar klocka.![]()
Gud vad grym klocka Cliff, väldigt förvånad har aldrig sett förr. Fassen vad nice!!Trevlig helg!
![]()
Tack snälla, jag funderade ett helt år på vilken Overseas som jag tyckte var optimal. För mig blev det en Dualtime pga att det handlar om resa. Sedan beslutade jag mig för svart.Gud vad grym klocka Cliff, väldigt förvånad har aldrig sett förr. Fassen vad nice!!
Cheers
Jag har funderat på det men jag må vara kaxig här på forumet där hon inte läser men i verkliga livet är jag mest troligt livrädd för henne, är inte säker då jag inte vågar känna efter.Och vems fel är hennes klocka?
Saker kan försvinna...
Min hustrus JetSet från UroPenn slutade fungera efter att jag "hjälpt till med" batteribyte, visade prislista från urmakare på vad det kunde kosta att felsöka och köpte en riktig klocka till henne.Jag har funderat på det men jag må vara kaxig här på forumet där hon inte läser men i verkliga livet är jag mest troligt livrädd för henne, är inte säker då jag inte vågar känna efter.
Jag har köpt 2-3 andra klockor för att fasa ut hennes förbaskade Michael Kors och Invicta, visst får de jag köpt handledstid men inte så att övriga dumpas.
Trevlig helg @jabla och alla ni övriga...