• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 11/12 "Ser du stjärnan i det blåååå"..

Case

Panerai
Inte blått, men grönt är en av julens färger :)
Trevlig helg på er allihopa!
image.jpg
 

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Visar den att det är Tisdag och Vecka 11 eller har du några andra inställningar? Kan du inte bjuda på en jämförelsebild på din GMT-C och Skydivern.
I det läget är den digitala tiden samma som den analoga, det står T1. Den kan visa en annan tidszon digitalt, T2. 11 är datumet.
I detta läget visar den veckodag, veckonummer och fullständigt datum med årtal.
image.jpeg

Och här kommer en bild på den tillsammans med GMT:n.
image.jpeg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
I det läget är den digitala tiden samma som den analoga, det står T1. Den kan visa en annan tidszon digitalt, T2. 11 är datumet.
I detta läget visar den veckodag, veckonummer och fullständigt datum med årtal.
image.jpeg

Och här kommer en bild på den tillsammans med GMT:n.
image.jpeg
+ att den har chrono, alarm och timer funktio, samt nattläge då endast datum visas :D
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Grattis. Du blir den första jag lägger på ignore-listan. Någonsin. Inte för att du tycker min länk är ful. Det får du tycka. Du hamnar där för att du skriver så jävla tråkiga adhd/damp/touretts-inlägg som saknar humor. Bye-bye.
Vad är tanken liksom? Vill du ignorera någon, ja men gör det då! Men jag tror att de flesta skiter i vem som är på din ignorelist.
Luktar rätt illa med mobbingfasoner.
 
P

Philippe Stern

Guest
Vad är tanken liksom? Vill du ignorera någon, ja men gör det då! Men jag tror att de flesta skiter i vem som är på din ignorelist.
Luktar rätt illa med mobbingfasoner.
Precis som jag skiter i vad du tycker just nu. Du kan väl gör som din elefantkompis brukar göra - gola till ledningen. Ja, varför "mobbar" jag? Kanske var jag mobbad som liten?
image.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bara så ni vet så är det lördag nu.. Detta är en FREDAGSTRÅD!!
Denna solstråle till tråd är dessutom absolut INTE till för att käbbla och kasta skit på varandra.

Håller med dig farbror! Denna tråd är ju veckans happening och höjdpunkt, det skall vara till för glädje, klockor och mys :p!!!
 
P

Philippe Stern

Guest
Bara så ni vet så är det lördag nu.. Detta är en FREDAGSTRÅD!!
Denna solstråle till tråd är dessutom absolut INTE till för att käbbla och kasta skit på varandra.
Sluta grina nu, farbror. På Hawaii är det fortfarande fredag. Jag är där rent mentalt. Nej, nu ska jag baka lussekatter igen. Tjoflöjt!
 
Topp