Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visar den att det är Tisdag och Vecka 11 eller har du några andra inställningar? Kan du inte bjuda på en jämförelsebild på din GMT-C och Skydivern.Skydivern får agera ljus. Trevlig fredag!
Tack raring, jag kommer ikväll och byter din bajsblöja som vanligtGrattis. Du blir den första jag lägger på ignore-listan. Någonsin. Inte för att du tycker min länk är ful. Det får du tycka. Du hamnar där för att du skriver så jävla tråkiga adhd/damp/touretts-inlägg som saknar humor. Bye-bye.
I det läget är den digitala tiden samma som den analoga, det står T1. Den kan visa en annan tidszon digitalt, T2. 11 är datumet.Visar den att det är Tisdag och Vecka 11 eller har du några andra inställningar? Kan du inte bjuda på en jämförelsebild på din GMT-C och Skydivern.
+ att den har chrono, alarm och timer funktio, samt nattläge då endast datum visasI det läget är den digitala tiden samma som den analoga, det står T1. Den kan visa en annan tidszon digitalt, T2. 11 är datumet.
I detta läget visar den veckodag, veckonummer och fullständigt datum med årtal.
Och här kommer en bild på den tillsammans med GMT:n.
Trivs du bra med den där? Tycker den verkar vara en oerhört prisvärd beater.
Vad är tanken liksom? Vill du ignorera någon, ja men gör det då! Men jag tror att de flesta skiter i vem som är på din ignorelist.Grattis. Du blir den första jag lägger på ignore-listan. Någonsin. Inte för att du tycker min länk är ful. Det får du tycka. Du hamnar där för att du skriver så jävla tråkiga adhd/damp/touretts-inlägg som saknar humor. Bye-bye.
Glöm inte det helt analoga läget samt att det går att aktivera energispar om man lägger bort den ett tag+ att den har chrono, alarm och timer funktio, samt nattläge då endast datum visas
Precis som jag skiter i vad du tycker just nu. Du kan väl gör som din elefantkompis brukar göra - gola till ledningen. Ja, varför "mobbar" jag? Kanske var jag mobbad som liten?Vad är tanken liksom? Vill du ignorera någon, ja men gör det då! Men jag tror att de flesta skiter i vem som är på din ignorelist.
Luktar rätt illa med mobbingfasoner.
Ja, det var den funktionen jag kallade nattläge...Glöm inte det helt analoga läget samt att det går att aktivera energispar om man lägger bort den ett tag
Men det är ju så självklart att det inte behöver skrivas!+ att den har chrono, alarm och timer funktio, samt nattläge då endast datum visas
Bara så ni vet så är det lördag nu.. Detta är en FREDAGSTRÅD!!
Denna solstråle till tråd är dessutom absolut INTE till för att käbbla och kasta skit på varandra.
Hear hearBara så ni vet så är det lördag nu.. Detta är en FREDAGSTRÅD!!
Denna solstråle till tråd är dessutom absolut INTE till för att käbbla och kasta skit på varandra.
Sluta grina nu, farbror. På Hawaii är det fortfarande fredag. Jag är där rent mentalt. Nej, nu ska jag baka lussekatter igen. Tjoflöjt!Bara så ni vet så är det lördag nu.. Detta är en FREDAGSTRÅD!!
Jag grinar nästan aldrig!!! Eller jo det gör jag.. Senast igår.. Äckligt sorglig film.Sluta grina nu, farbror. På Hawaii är det fortfarande fredag. Jag är där rent mentalt. Nej, nu ska jag baka lussekatter igen. Tjoflöjt!
Även datumet går att klicka bort till helt analogt lägeJa, det var den funktionen jag kallade nattläge...
Aha, nytt för migÄven datumet går att klicka bort till helt analogt läge