Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Aquastar eller..?Det fick bli den nya idag.
Trevlig helg!
![]()
Ja det är detÄr det en Aquastar eller..?
Sopfuskarna menar du?..Friday, Fuckers! Kungligt. Prinsen ska besökas.
![]()
Daviden för helvete!!!Finally!
Trotsar @RicVins inläggsförbud och bjuder på ett muggskott.
![]()
Det gjorde han ju inte alls!!! Tråden startades typ 8 minuter efter du tog din bild. VAD FAAN har du gjort sedan dess som varit så viktigt att du inte lyckats posta innan?..Tog det här skottet i morse och skulle lägga in den - nä, då ligger gubbfan @RicVin och dunar! Fan vad många likes det har kostat mig!
Trevlig fredag, det som nu är kvar av den!
![]()
Ja det vete fan, men vad faan gör du fram till halv åtta om du inte dunar? Eller stryk det - jag vill inte veta.Det gjorde han ju inte alls!!! Tråden startades typ 8 minuter efter du tog din bild. VAD FAAN har du gjort sedan dess som varit så viktigt att du inte lyckats posta innan?..![]()
Ja tack för igår @Jonaz, var en go kväll.![]()
Öm i håret idag, ja jag tittar på dig @YearZero
Trevligt igår, trött idag. Samma klocka. Mindre öl, mera kaffe. ( ett tag till iallafall...)
Hagwe!
Stabil trio! Riktigt grym.Hmm.. Vilken ska man välja??
Får nog bli nytillskottet. Trevlig helg på er!
Oskar Gydell gillas!
Oskar är bästOskar Gydell gillas!![]()
Hittade @afsjodahl s blomlåda![]()
Fegis. Kör en selfie på toppen!
Le Coq. Tänker direkt på @easy riderFlygbussbärs![]()
![]()
Trevlig helg på er!