En heeeeel jävla vecka utan en enda inbjudan till ngt härligt fabriksbesök. Inga luxuösa hotellrum eller bjudmiddagar på stjärnkrogar.
FY FAAAN!! Ska det verkligen vara så här ?!..:-(
Förra veckan fick man pilla på den mörka skönheten till vänster. Eller i alla fall hennes syrra.
Nu får man nöja sig med 312:an.. Den är ju inte ens i güld som @Feskarn s nya Panna...
Fy faan vilket liv!!
Nykter ska man va också? Till och med en fredag.. Lilla hjärtat ska minsann ut på galej och vill bli hämtad... Dra åt helvete va tråkigt!! Skjut mig i huvudet!! Skitliv!!
Nåja.. Jag var ju iofs på Speedy utställningen på Bukowskis igår. Det var ju kul!! Sen ska jag ju ut å käka med kompisar från förr på lördag.. Det kommer garanterat bli jävligt kul...
Sen gillar jag ju faktiskt stål pannor också och är ju ganska nöjd med 312:an..
Äh!! Det blir nog en ganska bra helg ska ni se!!
Hoppas ni får detsamma mina vänner!!
Men nästa vecka blir i alla fall helt klart APTRÅKIG!!!
Är "tvingad" att åka till Bologna för lite samkväm och utbildning för våra distributörer. Guuud så tråkigt det kommer bli !! Appropå luxuösa hotellrum och bjudmiddagar.. ;-)
Ciao!!
FY FAAAN!! Ska det verkligen vara så här ?!..:-(
Förra veckan fick man pilla på den mörka skönheten till vänster. Eller i alla fall hennes syrra.
Nu får man nöja sig med 312:an.. Den är ju inte ens i güld som @Feskarn s nya Panna...
Fy faan vilket liv!!
Nykter ska man va också? Till och med en fredag.. Lilla hjärtat ska minsann ut på galej och vill bli hämtad... Dra åt helvete va tråkigt!! Skjut mig i huvudet!! Skitliv!!
Nåja.. Jag var ju iofs på Speedy utställningen på Bukowskis igår. Det var ju kul!! Sen ska jag ju ut å käka med kompisar från förr på lördag.. Det kommer garanterat bli jävligt kul...
Sen gillar jag ju faktiskt stål pannor också och är ju ganska nöjd med 312:an..
Äh!! Det blir nog en ganska bra helg ska ni se!!
Hoppas ni får detsamma mina vänner!!
Men nästa vecka blir i alla fall helt klart APTRÅKIG!!!
Är "tvingad" att åka till Bologna för lite samkväm och utbildning för våra distributörer. Guuud så tråkigt det kommer bli !! Appropå luxuösa hotellrum och bjudmiddagar.. ;-)
Ciao!!