• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 15/9 "Jag HATAR mitt liv!!.."

IMG_9412.JPG

Elva sidor minsann. Firar med att byta tillbaka till morgonklockan och gå på kvällspromenad i närområdet.
Önskar er alla en fridfull fortsättning på helgen.

Tack @Urkvinnan !
Japp!
Här har det bytts klockor så vi är alldeles yra i bollen, utan sprit!!
Du bär upp den där klockan jättebra, och snygg är den också!

Där har jag inte varit sedan i måndags. Nu är jag hemma i västkustens höstväder. Brukar bo strax öster om Rio Verde nära Puerto Banus. Hoppas komma ner til påsken nästa år då påskparaderna är något speciellt.
Min plastfar och mor kollar på villor i san pedro. Trivs bättre här än i stockholm så hoppas på att kunna följa med tillbaka redan på deras vintrerresa. Vill verkligen ha ett boende här om jag så måste köpa det själv

Ombyggd Ruger BlackHawk.. Träffar en snusdosa på 100m. Behöver vara vindstilla dock..
Tvärhäftig, cool, så udda med en toktrimmad revolver! Är intresserad av vapen, teknik och precision, aka klockor, men har problem med ögonen. Höll på med bågskytte under många år. Skulle tro att jag får byta skjutöga nu...
Har varit vänsterögd måste nog byta till höger.

Tvärhäftig, cool, så udda med en toktrimmad revolver! Är intresserad av vapen, teknik och precision, aka klockor, men har problem med ögonen. Höll på med bågskytte under många år. Skulle tro att jag får byta skjutöga nu...
Har varit vänsterögd måste nog byta till höger.
Ögonen är ofta ett problem, men besök en optiker så fixar de glasögon som löser det:) Även jag skjuter lite båge, men mest för att det är kul. Pistolskyttet däremot har jag varit aktiv i under många år, och har svårt att släppa det helt. Synen är också ett problem för mig, men det beror mer på att jag börjar bli riktigt gammal.... Vapenskåpet är lika fullt som klocklådorna börjar bli....

Ögonen är ofta ett problem, men besök en optiker så fixar de glasögon som löser det:) Även jag skjuter lite båge, men mest för att det är kul. Pistolskyttet däremot har jag varit aktiv i under många år, och har svårt att släppa det helt. Synen är också ett problem för mig, men det beror mer på att jag börjar bli riktigt gammal.... Vapenskåpet är lika fullt som klocklådorna börjar bli....
Diabetesögon, har skador på näthinnan. Laserbehandlad ett antal gånger, kämpar på.
Besökte Gene fornby för ett antal år sedan. Där hade dom "prova på" stationer, naturligtvis ville jag prova bågskyttet!
Rejält tungdragen långbåge, vred undan vänsterarmen då jag har lätt att slå i underarmen, ont. Killen som stod där frågade om jag var nybörjare, självklart svarade jag ja! Perfekt träff med första pilen, killen lät lite lagom åh! När andra pilen satt 2cm på sidan om första, begrep han att jag drev med honom, kul!

Diabetesögon, har skador på näthinnan. Laserbehandlad ett antal gånger, kämpar på.
Besökte Gene fornby för ett antal år sedan. Där hade dom "prova på" stationer, naturligtvis ville jag prova bågskyttet!
Rejält tungdragen långbåge, vred undan vänsterarmen då jag har lätt att slå i underarmen, ont. Killen som stod där frågade om jag var nybörjare, självklart svarade jag ja! Perfekt träff med första pilen, killen lät lite lagom åh! När andra pilen satt 2cm på sidan om första, begrep han att jag drev med honom, kul!
Tråkigt det där med ögonen! Men bågepisoden lät kul, kan nästan se hur killens haka ramlade ner... Njut av helgen, tänker jag göra. Med lite pang blad annat.....

Tillbaka
Topp