Älskar skjortan! Var har du hittat den?![]()
Tourby idag.
Ha en skön fredag KS!
(Fin klocka också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar skjortan! Var har du hittat den?![]()
Tourby idag.
Ha en skön fredag KS!
Tack. Thailändska skräddare som kommer till Sverige 2 ggr om året.Älskar skjortan! Var har du hittat den?
(Fin klocka också)
Riktigt fin Certina du sitter på!Go fredag och trevlig helg alla härliga KSare!
![]()
Här är det glammigt som fan i dag!
Först tvättstugan sedan ska det städas...
Får väl glädjas åt att solen speglar sig i plexit på fredagsfuskguldsklockan!
Detta efter en regnig natt.
Också riktig bra skjorta!
MrOmega??Ja, admin har inte stoppat mig ännu, så jag kämpar tappert mot 12![]()
![]()
Eller varför inte MrCommodore? Nu är vi långt nere i gruvan och letar. Kämpa mot 12MrOmega??
Haha någon dag såMn nato på speedy vill jag se !!![]()
Detsamma!! Kämpa nu alla, ska jag verkligen behöva gå in på styggelser jag sedan länge förträngt?Bra tryck i tråden idag. Bra kämpat. Vill önska alla en trevlig helg
![]()
Kör hårt![]()
Svartblått idag. Dock snuskigt sugen att klippa en panna, någon panerist som har lust att svara på ett par dumma frågor? Jag orkar inte nörda 600 sidor![]()
SnyggSoffläge efter svamprisotto och några glas... bra drag i tråden!![]()
TackSnyggNu hoppas vi på 12 sidor
![]()
Börjar få torka på klockor, men når vi 12 så satsar jag på att elda upp en AliExpressklocka som någon glömt här.TackJa det klarar vi lätt!
Där har jag inte varit sedan i måndags. Nu är jag hemma i västkustens höstväder. Brukar bo strax öster om Rio Verde nära Puerto Banus. Hoppas komma ner til påsken nästa år då påskparaderna är något speciellt.Är i san pedro![]()
Frugan har testat påtvingad inomhusvistelse i tre omgångar vid benbrott (komplicerade). Inte roligt för någon av ossJa det kom en och frugan körde mig till Yngve min granne, då kom det några till grannar och det blev en liten knytkalas tills det började åska och regna. Ni anar inte vilken känsla att komma ut efter 4 veckor inne.![]()