• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 18/8 "This one is for you @MKRGG !!"

Ny klocka på armen, en bra start på helgen. Önskar er alla en trevligt helg!
IMG_7936.JPG

Vill på detta sätt visa att jag håller tummarna för din son och hans lagkamrater på rugbyturneringen i Dublin!!
Passar även på att hedra din fotokonst...
IMG_0926.JPG

För att förklara lite så är strapet tillverkat av en rugbyboll jag fick av mina föräldrar när de varit i London. Fan vet varför de inte köpte en fotboll?.. För denna låg i princip orörd i 40 år innan AW straps satte kniv och nål i materialet. Hopplös att kicka med...
Här kommer en riktigt bild på skönheten..
IMG_0924.JPG

En annan som jag håller alla tummar jag har för är @Mr.Chang !! Hoppas innerligt på ett snabbt tillfrisknande Mr!!!
En liten bild till så @MKRGG får njuta av nästan hela "bollen".. :)
IMG_0922.JPG

Sen tycker jag vi ALLA håller våra tummar för varandra, Barcelona och världen. Det verkar vi behöva.....:-/
IMG_0071.JPG

Tack RicVin för stödet och denna bild är för dig. Jag är hypernervös men, det viktigaste är att laget har kul :)

Och stort stöd till Sierra Leone, Kongo-Kinshasa, Barcelona och andra orter/länder som drabbats. Samt såklart till MrChang!

Ha en härlig helg allesammans. Själv kommer jag ha kramp i såväl fingrar som tår då jag håller dom hårt i hopp om framgång för flickorna och pojkarna i Dublin! I länken nedan kan ni följa laget om ni vill.

https://jtc.fixja.ninja/fixtures-results/2017/mixed-15/sweden/

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp