Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite osäker på om jag fick ihop matchningen?
Ska du jobba på muggen hela helgen ?Ingen fredagskänsla när man ska jobba hela helgen...
Haha, det är nog lite fel på dig trots allt! Men jag kan erkänna att jag burit detta lilla isade platinaur ett par timmar innanför låsta dörrar i min ensamhet. Avundsjuk på fruntimmer som har så läckra lyxur för i sammanhanget småpengar.Är det fel på mig som tycker att det funkar på en man? Små, runda klockor, nej. Men, det där skulle jag lätt bära.
Lär bli svårt då vi enbart är två stycken som jobbar... Annars hade halva dagen bestått av toabesökSka du jobba på muggen hela helgen ?
Japp... Men den är rengjord. Hoppas den inte smittar.Åh, är det en såndär Ernesto-keeper?
Tack. blev dock "begagnat"...Du slog till! Stort Grattis!!
Nämen va faan!! :-DLite osäker på om jag fick ihop matchningen?
Idag bär jag givetvis min Date+Day, ref 7017, som jag återfick efter en ordentlig service och lättare polering. Den ser helt fantastisk ut nu och ser faktiskt ny ut och inte från 1969 som den är. 13 år äldre än dagens titellåt! Rock on!
Hos en gammal pensionerad uris i Motala. Detta var nog tyvärr sista klockan han tog sig ann då han nu lägger ner sin firma. Han har tackat nej till mer uppdrag. 1600kr + moms gick fullständig service med packning och kronbyte på inkl polering. Känns prisvärt.Var hade du den inlämnad?
Hehe så typiskt Svenskt att kommentera när det anses vara "fel" att konsumera alkoholÖl kl 11.00