Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
It´s always happy hour somewhere in the world...Hehe så typiskt Svenskt att kommentera när det anses vara "fel" att konsumera alkohol
Tror nästan det var han som servade den AP'n jag ägde i nästan en vecka...gammal lärare på urmakarskolan?Hos en gammal pensionerad uris i Motala. Detta var nog tyvärr sista klockan han tog sig ann då han nu lägger ner sin firma. Han har tackat nej till mer uppdrag. 1600kr + moms gick fullständig service med packning och kronbyte på inkl polering. Känns prisvärt.
Inte samma. Men jag vet vem som servade APn då det gick genom migTror nästan det var han som servade den AP'n jag ägde i nästan en vecka...gammal lärare på urmakarskolan?
Gott om urmakare i Motala...Inte samma. Men jag vet vem som servade APn då det gick genom mig
36 mm är på tok för stort. Sälj!Är den här för stor?
Tycker ni den skall säljas?
Trevlig helg på er!
Haha, såg inte detta förräns när jag kom hem efter jobbet!Gahhh skruva i kronan >.<
Det är ok.Haha, såg inte detta förräns när jag kom hem efter jobbet!
Drog upp klockan igår innan jag gick och la mig och var väl lite trött så jag glömde att skruva in den..
Antar att jag inte var mycket piggare kl 6 imorse när jag tog bilden bytte klocka till jobbklockan direkt efter bilden dessutom..
Men detta är givetvis åtgärdat nu, ber så hemskt mycket om ursäkt!
Stora klockor på kvinnor ser bra ut tycker jag
Men det här med oversizesaker. Jag bär iofs aldrig smycken men om jag själv får välja mellan stor klocka och att gå runt med brutalt "statement halsband"
likt en ko-skälla runt halsen väljer jag 40mm dykare alla dagar i veckan. Särskilt i @RicVins fredagstråd. Behåll dina bojsänken! Se det som ett statement!
(Bild från nätet)
Haha, såg inte detta förräns när jag kom hem efter jobbet!
Drog upp klockan igår innan jag gick och la mig och var väl lite trött så jag glömde att skruva in den..
Antar att jag inte var mycket piggare kl 6 imorse när jag tog bilden bytte klocka till jobbklockan direkt efter bilden dessutom..
Men detta är givetvis åtgärdat nu, ber så hemskt mycket om ursäkt!
Som tur är har jag inte vågat ha den nära vatten änDet där kunde fan ha blivit riktigt dyrt. Tur att du inte duschade med den på armen i morse (eller gjorde du det?).
Som tur är har jag inte vågat ha den nära vatten än
Tänkte åka och få den trycktestad innan sommaren, tills dess får den förbli torr!
Har ingen aning tbh, men var tvungen att googla på det och det verkar som om du har rätt! iaf enligt denna tråden:Jag har för mig att jag har läst att den tål lite vatten även med kronan urskruvad. Men jag kanske minns fel?
Äsch, ser opolerad ut..!!Tack. blev dock "begagnat"...
116619.
Visst måste ett vit Omega-gummi fungera fint till DD40?
Eller är det Barolon som spökar...