• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 19/2 "Should it stay or should it go?.."

image.jpeg

Hos en gammal pensionerad uris i Motala. Detta var nog tyvärr sista klockan han tog sig ann då han nu lägger ner sin firma. Han har tackat nej till mer uppdrag. 1600kr + moms gick fullständig service med packning och kronbyte på inkl polering. Känns prisvärt.
Tror nästan det var han som servade den AP'n jag ägde i nästan en vecka...gammal lärare på urmakarskolan?

image.jpg

Men det här med oversizesaker. Jag bär iofs aldrig smycken men om jag själv får välja mellan stor klocka och att gå runt med brutalt "statement halsband"
image.jpg

likt en ko-skälla runt halsen väljer jag 40mm dykare alla dagar i veckan. Särskilt i @RicVins fredagstråd. Behåll dina bojsänken! Se det som ett statement!
(Bild från nätet)

Gahhh skruva i kronan >.<
Haha, såg inte detta förräns när jag kom hem efter jobbet!
Drog upp klockan igår innan jag gick och la mig och var väl lite trött så jag glömde att skruva in den..
Antar att jag inte var mycket piggare kl 6 imorse när jag tog bilden;) bytte klocka till jobbklockan direkt efter bilden dessutom..
Men detta är givetvis åtgärdat nu, ber så hemskt mycket om ursäkt!

Drog upp klockan igår innan jag gick och la mig och var väl lite trött så jag glömde att skruva in den..
Antar att jag inte var mycket piggare kl 6 imorse när jag tog bilden;) bytte klocka till jobbklockan direkt efter bilden dessutom..
Det är ok.
(för den här gången)

image.jpg

Men det här med oversizesaker. Jag bär iofs aldrig smycken men om jag själv får välja mellan stor klocka och att gå runt med brutalt "statement halsband"
image.jpg

likt en ko-skälla runt halsen väljer jag 40mm dykare alla dagar i veckan. Särskilt i @RicVins fredagstråd. Behåll dina bojsänken! Se det som ett statement!
(Bild från nätet)
Stora klockor på kvinnor ser bra ut tycker jag :)

Det där kunde fan ha blivit riktigt dyrt. Tur att du inte duschade med den på armen i morse (eller gjorde du det?).

Tillbaka
Topp