Tycker du ska låta besöket röja.Bytte till Seiko när det skulle röjas lite i garaget inför besök. Blev lite roligare med en glad klocka.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du ska låta besöket röja.Bytte till Seiko när det skulle röjas lite i garaget inför besök. Blev lite roligare med en glad klocka.
![]()
Välkommen i club doxaAndra paketöppningen på kort tid. Sommarklockorna ramlar in.
![]()
Tack! Känns bra att vara tillbaks. Hade en 1200T förra sommaren ocksåVälkommen i club doxa![]()
Nu börjar långhelgen, bara att öka dag för dag.Hög tid för bubbelklocka. Nu är det helg på riktigt. Ha en trevlig sådan.
![]()
Håller med men har du förankrat detta med @Allan Ballan?...Livet är alldeles för kort för att springa runt och spela Allan ballan och va en dum jävel.
Skål och hej på er!![]()
Finders keeper?Tycker du ska låta besöket röja.
Jag passar på att göra lite reklam för rållecks denna afton.
![]()
Ha en bra fredag och trevlig långhelg för er som får en sådan. Ta hand om er själva samt era nära och kära. Livet är alldeles för kort för att springa runt och spela Allan ballan och va en dum jävel.
Skål och hej på er!![]()
Skulle nog säga att det var tur att den inte hade samma färg...Försöker matcha med efterrätten men apelsinchokladen ser lite blek ut...
![]()
På det glada 60-talet hade det inte varit något problem.Skulle nog säga att det var tur att den inte hade samma färg...![]()
Vart är DDn?![]()
Gilltigt skäl! Hehe.Hehe...kände att jag behövde förnya mig lite, nja skämt och sido, armbandet är för långt på DDn så det måste kortas! Svårt att få till klockbrännan annars när man är ute och klipper gräs
!
Självklart så måste nyförvärvet få vara med i fredagstråden!![]()
Tack! Det förstår jag, den är mycket trevlig.Cool! GRATTIS! Gav faktiskt bort min till svärfar i julas eller när det nu var, han blev nöjd som faen
!
Nääää jag tror digJag är ingen dum jäckelär faktiskt väldigt snäll
![]()
På vägen hem från dagisavslutningen, frugan var lagom glad när en granne gick förbi när hon satt och fotade klockan.Jaså! fickpingis var roligare än att träffa kompisar i Malmö?
![]()
Tackar, jo visst är det så. Men ska det bli Omega igen får de allt ordna andra kepsarGrattis till klockan men redan i november såg du ju att alla Omegakepsar är röda.![]()