• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/8 "Skottet i Sarajevo"...

IMG_8796.JPG

"I'll think we'll have white wine with the fish" sade maken och vem är jag att säga nej? Man kan ju inte ha bling till bubbelfritt så nu åkte Tudor på.
Än är jag med er @AdrianO.
Verktygslådan hamnar längre och längre bort i tiden.
Bra där, vi är nära.

IMG_8803.JPG

Slängde ihop en kladdkaka såhär på fredagkvällen och äter man brunt ska man bära brunt. Det är ingen skitsak.
Tissot Powermatic 80 gör jobbet. Ännu en kär gåvoklocka som kommer att få mer tid på armen så snart jag byter band på den.

Mitt bidrag till att förlänga tråden.
Har ju varit lite tema Tissot så jag lägger in den här som var den första klockan jag själv köpte för många år sedan då jag egentligen var ointresserad av klockor. Nu det senaste halvåret när jag börjat intressera mig mer genom att bland annat hänga här på forumet så har jag faktiskt börjat uppskatta den här klockan mycket mer.

20170825_201037 (1).jpg

Tillbaka
Topp