• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 25/8 "Skottet i Sarajevo"...

10!
Ser bra ut.
IMG_2490.JPG

Det behöver inte vara dyrt. Jag gjorde skivspelare av uppochnervända jordgubbskartonger när jag var riktigt liten. Skivorna klippte jag runda från kartong. Sen sjöng jag samtidigt som jag snurrade på skivan som satt centrerad i jordgubbskartongens mitt med en blyertspenna. Det blev mycket varierande musik. Vart tog den stygga lilla loppan vägen, ingen som vet ingen som vet.... Mors lilla Olle i skogen gick.... bä bä vita lamm har du någon ull och många andra klassiker. Inte kostade det något och perfekt behövde det inte vara, tryggare kan ingen vara än Guds lilla barnaskara.... Ha en trevlig helg alla barn!
IMG_3850.JPG

JLC Reverson ultra ultra very thin
Hör av dig när du vill sälja ! Klippte ut Rolexannonser och klistra på armen när jag var 10 bast.

Hör av dig när du vill sälja ! Klippte ut Rolexannonser och klistra på armen när jag var 10 bast.
Den går inte att värdera i pengar, men bytes gärna mot en som du ritat. Är den färglagd med vattenfärger eller kritor kan jag tänka mig att peta mellan några guldmynt ur Sparbankens sparbössa Eken.

Senast ändrad:
IMG_1914.JPG

Glad fredag KS! Fira in helgen med finess och bravur! Kinden emot stålet i pissoaren 02:33 är ej med finess och bravur men vafan, man är bara människa :rolleyes: Rysligt trevlig lördag och söndag också.. gör den lika ryslig som fötter (fast på ett trevligt sätt då) så blir garanterat jävligt bra :)

Sssch'kål!

IMG_1914.JPG

Glad fredag KS! Fira in helgen med finess och bravur! Kinden emot stålet i pissoaren 02:33 är ej med finess och bravur men vafan, man är bara människa :rolleyes: Rysligt trevlig lördag och söndag också.. gör den lika ryslig som fötter (fast på ett trevligt sätt då) så blir garanterat jävligt bra :)

Sssch'kål!
Kan vara ett av de "märkligaste" handledsskotten i KS historia!!! :)

Tillbaka
Topp