Då blir det ett tack till dig också!Jag tänkte detsamma![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då blir det ett tack till dig också!Jag tänkte detsamma![]()
Trist för 116600 är den mest lyckade keramiska dykaren från Rolex hittills.Haha! Klart man fick! Men ärligt tycker jag den känns sådär![]()
![]()
Hör av dig när du vill sälja ! Klippte ut Rolexannonser och klistra på armen när jag var 10 bast.Det behöver inte vara dyrt. Jag gjorde skivspelare av uppochnervända jordgubbskartonger när jag var riktigt liten. Skivorna klippte jag runda från kartong. Sen sjöng jag samtidigt som jag snurrade på skivan som satt centrerad i jordgubbskartongens mitt med en blyertspenna. Det blev mycket varierande musik. Vart tog den stygga lilla loppan vägen, ingen som vet ingen som vet.... Mors lilla Olle i skogen gick.... bä bä vita lamm har du någon ull och många andra klassiker. Inte kostade det något och perfekt behövde det inte vara, tryggare kan ingen vara än Guds lilla barnaskara.... Ha en trevlig helg alla barn!
![]()
JLC Reverson ultra ultra very thin
Den går inte att värdera i pengar, men bytes gärna mot en som du ritat. Är den färglagd med vattenfärger eller kritor kan jag tänka mig att peta mellan några guldmynt ur Sparbankens sparbössa Eken.Hör av dig när du vill sälja ! Klippte ut Rolexannonser och klistra på armen när jag var 10 bast.
Örebro Klättergym.Vilken klätterhall är det?![]()
Kan vara ett av de "märkligaste" handledsskotten i KS historia!!!![]()
Glad fredag KS! Fira in helgen med finess och bravur! Kinden emot stålet i pissoaren 02:33 är ej med finess och bravur men vafan, man är bara människaRysligt trevlig lördag och söndag också.. gör den lika ryslig som fötter (fast på ett trevligt sätt då) så blir garanterat jävligt bra
Sssch'kål!
Får som vanligt ge den några dagar med plasten påTrist för 116600 är den mest lyckade keramiska dykaren från Rolex hittills.
Nepp aldrig sett en fot inblandad i ett handledsskott nu när du säger detKan vara ett av de "märkligaste" handledsskotten i KS historia!!!![]()
Annars är "fotledsskott" klart material för en egen trådNepp aldrig sett en fot inblandad i ett handledsskott nu när du säger detVore förövrigt en bra nominering/del i "KS Awards" vid eftertanke
![]()