Tissot till att börja fredagen med.
Trevlig helg!
![]()
Grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tissot till att börja fredagen med.
Trevlig helg!
![]()
Jaktväst, solblekt gantpiké och chinos?Äkta Jan Guillou-kläder och Bratte = perfekt matchning en regnig fredag.
![]()
Tack @JimpaUtskriven hoppas vi på. Krya!
Nja snarare hans kåk-kläder när herrn satt en volta för spioneri på Långholmens fängelse back in the days.Jaktväst, solblekt gantpiké och chinos?
Haha du verkar vara vid gott mod iaf, frun är snart där min vän! Du får posta nyförvärvet dåTack @Jimpa
Blir nog kvar, vilket känns bra då jag gärna får allt dokumenterat.
Försöker bara rodda hit nya klockan som jag endast han klämma på i 3 min innan man hamnade här.Inte en enda kalori. Och rätt tråkig klocka dessutom.![]()
Haha, så snygg klocka så missade helt enkelt bakgrundenNja snarare hans kåk-kläder när herrn satt en volta för spioneri på Långholmens fängelse back in the days.![]()
Snygg anpassning efter läget där! Fortsätt kämpa och håll modet uppe!Sådan lösning blev det. O&W![]()
Ja, har man problem med pumpen är det rätt skönt att vara övervakad iblandHaha du verkar vara vid gott mod iaf, frun är snart där min vän! Du får posta nyförvärvet då![]()