• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 27/11 "Tipp tapp tipp tapp..."

image.jpg

Fredags dinkan är på. Forumets finaste Zenith daytona.
Troligtvis!! Grymt underskattad! @K-S

• Like
Reactions: K-S
Nä, lunchprovning av Chrisses. Jäkligt nice klocka men ser riktigt liten ut på mig. Delvis för att gummit var lite kort. Trodde klockan skulle upplevas tråkigare IRL men gillade den. Tunn ich fin tavla. Ljudet från rotorn var roligt, ett jäkla surrande. :)
Ser ok ut storleksmässigt - lite åt dressarhållet. Men den är inte för stor... Vad har du för omkrets/bredd på handleden?

Ser ok ut storleksmässigt - lite åt dressarhållet. Men den är inte för stor... Vad har du för omkrets/bredd på handleden?
18,5cm. Jag skiter egentligen i hur en klocka ser ut på mig på bild så länge jag tycker den sitter bra men jag noterade i efterhand att den ser väldigt liten ut. :)

Haha! Ja, det låter fan livsfarligt. @Af Sjodahl du får inte ta ditt nya leverne och hälsosamma liv för långt. Lagom är bäst! :p ;)

NÄ! Det är faktiskt ganska så lugnt, i det långa loppet blir det jävligt tråkigt, det skall villigt erkännas, men om man ser det i ett längre perspektiv så mår jag mycket bättre nu, än vad jag gjorde innan jag började med detta. Sen har man ju något att se framemot då lördagarna kommer, får ju som sagt äta och dricka vad som helst och hur mycket som helst, detta inkluderar även alkohol om jag nu skulle vilja dricka det.

Tillbaka
Topp