Testad!Jäklar vilken patina, trycktestad???
Den tål inte vatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testad!Jäklar vilken patina, trycktestad???
TackLänge sedan jag såg den där, så jävla grym!!
Troligtvis!! Grymt underskattad! @K-S![]()
Fredags dinkan är på. Forumets finaste Zenith daytona.
Pra klokka, fina hantletetr! Ingen sitter o saffsa med tom!
Tack och håller med!Troligtvis!! Grymt underskattad! @K-S
Fyller på så vi kommer till 10 sidor nån gång.
![]()
Vad dricker du AF?
Vad dricker du AF?
Trevlig helg allesammans!
![]()
Får du bara dricka på lördagarna oavsett om det är sponken eller ej?! Måste lida av en helvetisk vätskebrist!!??Dricker inte något ikväll då jag bara får göra det på lördagarna, senast jag drack någon alkohol var nog någon gång i februari, mars om jag inte minns fel!
Får du bara dricka på lördagarna oavsett om det är sponken eller ej?! Måste lida av en helvetisk vätskebrist!!??
Din?![]()
Glömde lägga upp denna.
Nä, lunchprovning av Chrisses. Jäkligt nice klocka men ser riktigt liten ut på mig. Delvis för att gummit var lite kort. Trodde klockan skulle upplevas tråkigare IRL men gillade den. Tunn ich fin tavla. Ljudet från rotorn var roligt, ett jäkla surrande.
Ser ok ut storleksmässigt - lite åt dressarhållet. Men den är inte för stor... Vad har du för omkrets/bredd på handleden?Nä, lunchprovning av Chrisses. Jäkligt nice klocka men ser riktigt liten ut på mig. Delvis för att gummit var lite kort. Trodde klockan skulle upplevas tråkigare IRL men gillade den. Tunn ich fin tavla. Ljudet från rotorn var roligt, ett jäkla surrande.![]()
18,5cm. Jag skiter egentligen i hur en klocka ser ut på mig på bild så länge jag tycker den sitter bra men jag noterade i efterhand att den ser väldigt liten ut.Ser ok ut storleksmässigt - lite åt dressarhållet. Men den är inte för stor... Vad har du för omkrets/bredd på handleden?
Får du bara dricka på lördagarna oavsett om det är sponken eller ej?! Måste lida av en helvetisk vätskebrist!!??
Haha! Ja, det låter fan livsfarligt. @Af Sjodahl du får inte ta ditt nya leverne och hälsosamma liv för långt. Lagom är bäst!![]()
![]()