Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då får vi styra nåt ju. Bor inne i Varberg med.
Som sagt. Varför välja när man kan ta båda?Äh va fan säger ju att det är svårt att bestämma sig. Den här fick hänga med på högra armen så det blev dubbelpipigt. #beslutsångestdeluxe
![]()
Menar det och nu slutade det upp med att en tredje fick följa med i fickan ocksåSom sagt. Varför välja när man kan ta båda?
Inte sett den modellen förut. Clean
Länge sedan jag såg den där, så jävla grym!!
Borstade bandhorn?Kommer över mindre ångest över att ha handlar alldeles för många klockor idag. Skål
![]()
Grattis!Skippade paketöppningen då jag var lite för ivrig av mig. Här är iallafall bild på nyförvärvet tidigare idag på kontoret![]()
Borstade bandhorn?
Tjusig! Förstår att du är nöjd.Skippade paketöppningen då jag var lite för ivrig av mig. Här är iallafall bild på nyförvärvet tidigare idag på kontoret
![]()
Tänkte inte på ref då jag upplevde din tavla som 116520 men bilden luras kanskeJa, 16520. Men köpte en annan kronograf med polerade som är på väg =)
A-serie så det är en Swiss Made luminova.Tänkte inte på ref då jag upplevde din tavla som 116520 men bilden luras kanske
Tack!Grattis!
Tack! Ja jag är riktigt nöjd.Tjusig! Förstår att du är nöjd.
Grattis.