• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 28/10 "I'm too old for this shit!!!"

Legat orörd lite för länge, måste ställa in tiden
image.jpeg

EXAKT så känner jag idag!! Jag är banne mig 100 år i söndagar!! Inte faan hjälper det med torsdagstennis, Strongfakkinglift Program, cirkelträningsappar, jogging och en JÄVLA MASSA PROMENADER!!!
Visst.. kondisen är väl bättre än när man var 30 typ. Starkare har man säkert blivit också. Kan fortfarande vika ihop sönerna båda två på en gång. Iofs beror det mest på att de är för korkade för att tajma sina fruktlösa attacker.. Men de får fortfarande pisk!
Trots detta så känner jag mig riktigt Vintage" idag... Nästan så jag önskar att Speedyn vore en sån där möglig jävla pre moon eller vad de heter!!
Eller?!. Nä fy! Det får räcka med vintage bandet!!
Här ligger den bland dagens arbetsverktyg. Tänkte skippa datorn idag för att verkligen känna mig uråldrig!!!
IMG_1261.JPG

Jävla tur att det är fredag!!! Dessutom ska lilla hjärtat och jag in till storstan och förlusta oss i helgen.. Inte dumt!!
Ciao!!

Men va FAAN!! Till och med rekvisitan hånar mig!!! 100 FAKKING år står det...
IMG_1262.JPG

Är det åldern som påverkar humöret eller det faktum att vi torskade mot de andra gubbjävlarna i tennisen igår?!...;-)
Jävligt fett band till speedyn!!

EXAKT så känner jag idag!! Jag är banne mig 100 år i söndagar!! Inte faan hjälper det med torsdagstennis, Strongfakkinglift Program, cirkelträningsappar, jogging och en JÄVLA MASSA PROMENADER!!!
Visst.. kondisen är väl bättre än när man var 30 typ. Starkare har man säkert blivit också. Kan fortfarande vika ihop sönerna båda två på en gång. Iofs beror det mest på att de är för korkade för att tajma sina fruktlösa attacker.. Men de får fortfarande pisk!
Trots detta så känner jag mig riktigt Vintage" idag... Nästan så jag önskar att Speedyn vore en sån där möglig jävla pre moon eller vad de heter!!
Eller?!. Nä fy! Det får räcka med vintage bandet!!
Här ligger den bland dagens arbetsverktyg. Tänkte skippa datorn idag för att verkligen känna mig uråldrig!!!
IMG_1261.JPG

Jävla tur att det är fredag!!! Dessutom ska lilla hjärtat och jag in till storstan och förlusta oss i helgen.. Inte dumt!!
Ciao!!

Men va FAAN!! Till och med rekvisitan hånar mig!!! 100 FAKKING år står det...
IMG_1262.JPG

Är det åldern som påverkar humöret eller det faktum att vi torskade mot de andra gubbjävlarna i tennisen igår?!...;-)

Haha ja det gäller att jobba emot gravitationen.
Anmäl dig till Sthlm SwimRun 2017. Lovar dig 10 års yngrande, åtminstone känslomässigt, när du passerar mållinjen!

Tillbaka
Topp