Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skit också, och hustrun har inte sin PO på sig idag.Fel färg hjärtat.
Orange = Jag kommer få ligga.
![]()
Snyggt, men det verkar sitta skyddsplast kvar
Ska snacka med min frisör, jag ska oxå ha skumpa när jag klipper mig! Chef!Klipper mig
![]()
Be om huvudmassage också, det är sjukt niceSka snacka med min frisör, jag ska oxå ha skumpa när jag klipper mig! Chef!
Va glad för det! Annars hade hon fått ligga men inte du!Skit också, och hustrun har inte sin PO på sig idag.
Själv tar jag på mig något i stål och hoppas på det bästa. Men det kanske är fel val?Va glad för det! Annars hade hon fått ligga men inte du!![]()
Tudor är alltid rätt!Själv tar jag på mig något i stål och hoppas på det bästa. Men det kanske är fel val?![]()
Japp. Har du inget orange så fungerar alltid den lilla svarta.Själv tar jag på mig något i stål och hoppas på det bästa. Men det kanske är fel val?![]()
Dagens spontangarv! //SkåningenTudor är alltid rätt!
EDIT: såg hur jävla fel det där blev på skånska
Haha, alltid kul att glädja någonDagens spontangarv! //Skåningen
Då kompletterar jag nog med den lilla svarta. En bra bit på vägen räcker ju inte långt...Japp. Har du inget orange så fungerar alltid den lilla svarta.
Edit: men du lär komma en bra bit på vägen med en Tudor.
Har din hustru nått orange idag?Va glad för det! Annars hade hon fått ligga men inte du!![]()
Själva definitionen på "En bättre middag".Fint ska det vara.![]()