Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj aj, ta genast av dig Zodiaken.Hon är inte hemma..![]()
Japp. Har du inget orange så fungerar alltid den lilla svarta.
Edit: men du lär komma en bra bit på vägen med en Tudor.
Du kanske inte skall ha den på armen!![]()
Har kompletterat med den lilla svarta nu men maken tittar bara konstigt på mig. Är du säker på att det verkligen funkar @MariaE ?
Marknadsföring?Blir inge raj raj ikväll inte. Utan plugg!
![]()
Äsch då, är ju bra för klockbudgetenJobbar en arbetsvecka nu i helgen!
![]()
Egentligen är väl det som är bra för klockbudgeten att jag inte kunde följa med polarna på krogen.Äsch då, är ju bra för klockbudgeten![]()
Hehe ja du får se det så. Tråkigt, alla förtjänar bra helg-ob! Mitt bästa helg-ob var på ett ställe där jag jobbade åtta timmars sovande natt, 200% lön, jourersättning plus standard helg-ob på det. Bor 300 meter därifrån nu så får kanske kolla om de behöver folkEgentligen är väl det som är bra för klockbudgeten att jag inte kunde följa med polarna på krogen.
Den summan jag tjänar extra på helgen är tyvärr inte värt det.![]()
Du har grymt sällskap i alla fallBlir inge raj raj ikväll inte. Utan plugg!
![]()
Kanske läge för några nonsensinlägg då. Jag började.Nio inlägg till så är vi på sidan 10, är nog rekord.![]()
Bättre med fler bilder på fredagsklockan.Kanske läge för några nonsensinlägg då. Jag började.![]()