Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej! Jag delar garage med han som har det, och på så sätt fick jag reda på dem. Hur hittade du Nezumi?Nej och nej men väldigt trevlig klocka![]()
Tack ska du ha kompisGrattis!
Den är verkligen löjligt fin den Glashütten!Ni kommer väl ihåg mitt jääävla gnällande förra veckan? Åååå jag e så gammal!! Åååå jag känner mig så vintage!!!.. Shut up and suck!! som Jonas Gardell sa i en av hans tidiga föreställningar. På tal om Jona så höll han förresten på att cykla på mig på Götgatsbacken i lördags.. kom med en jäkla fart uppför.. blev impad innan jag såg att det var en eljonne..
Hur som haver denna vecka är jag på topp. Typ 10 år yngre!! Ingen har väl undgått att jag över förra helgen bytte min Glashütte Sixties mot en Glashütte Seventies?! Jag tror det gjorde susen! Den enkla saken trollade bort alla ålderskrämpor i ett nafs!! Givetvis blir det Glashütten idag också...!
![]()
Eller så är den enkla förklaringen att jag sopade banan med de andra gubbarna på tennisen igår...;-)
Ha det gott!!
Men vafaan!! Det var ett jävla tjat.. Nästa fredag är guld helt bannat!!!:-(
Och så står det "Fri 4" så du vet när det är dags att gå hem.Glömde ju klocka idag ju. Det får bli löparklockan hela dagen.![]()
Ha en go helg!
Murrigt mockaband![]()
"Va, har du fredags-Explorern på armen?" eller "Riktiga män jobbar till åtta på fredagar"
Utforska fokusfunktionen på telefonen @jablaFelpost.
Så det blir en bonusbild där jag utforskar djungeln i fönsterkarmen
.![]()