Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Föryngringen funkade @RicVin, tråden blev bara sju sidor precis som förr i tiden.![]()
Föryngringen funkade @RicVin, tråden blev bara sju sidor precis som förr i tiden.![]()
Visst, ålderdom lär ju gå bakåt i tidenFöryngringen funkade @RicVin, tråden blev bara sju sidor precis som förr i tiden.![]()
Har inte tänkt så innan men nu blev det tydligt!Den är kul den där. Jag får associationer till gula smilegubben med de vänliga ögonen. Det ser ut som klockan ler åt en. Är det bara jag som uppfattar det så? Sannolikt.
Ha ha, det är så med den klockan. Alla klockor säger något till en. De värsta är de som sänker taket och väggarna. Jag ska nog skaffa mig en Tudor så jag blir lite gladare.Har inte tänkt så innan men nu blev det tydligt!![]()
Inget svårt detektivarbete, du kan ju kolla i den tråden!8 sidor!!?? Helt jävla värdelöst!! Vad händer? Vilka var det som postade i den vanliga dagens klocktråd??
VILKA VAR DET??????
Jag skötte mig i alla fall8 sidor!!?? Helt jävla värdelöst!! Vad händer? Vilka var det som postade i den vanliga dagens klocktråd??
VILKA VAR DET??????