KonTiki blir första klockan för dagen. Får fundera på vilken som blir kvällsklockan..
Trevlig fredag KS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre bild. Trevlig fortsatt fredag!
![]()
@Sistakvarten , verkligen grattis. Jag har tre. Känslan av overklighet kommer över mig ibland och det är bra, man får påminna sig om vad som är det viktiga i livet egentligen.
TackarRiktig stort grattis![]()
Tusen tackStort grattis från mig och katterna!
Känns fint att vi får vara med på ett hörn, i ditt livs största dag!![]()
Tackar, ja verkligen helt magisktGrattis. Världens bästa känsla.
TackarGrattis!![]()
Vad fan menar du?!? Blev så upprörd att jag kände mig tvungen att byta klocka...
Vilken rolig länk! Helguld?Guld idag.![]()
Du får ju klämma på en massa nya klockor...Vilken rolig länk! Helguld?
För övrigt har jag blandad känsla inför helgen. Kul med mässa och sånt, fast surt att missa KS-festen.
![]()
Mm, mest parfymisar, men en del kul. Wristshots utlovas!Du får ju klämma på en massa nya klockor...![]()
tycker Piaget är snygg, är du nöjd med den där ?God morgon och trevlig helg alla
![]()