• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 9/12 "Combat mode ON!!"

Nilecity

Breitling
IMG_2317.JPG

COMBAT MODE: ON!
Klockan man inte vill möta i en mörk gränd...Rangeman.

Trevlig helg KS!
Peeeerrcyyyy Nilegård;)
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Som om det inte vore nog med alla julklappar, så fyller även mor år mitt under alltihop. Trots det, är jag klar med alla klappar och presenter. Inget krigande här inte! Att köpa julklappar på nätet spar både tid, pengar(med lite tur) och håller nerverna i styr ;)

IMG_6812.JPG


Nu när man inte längre är owg (oww?) får man ju lägga upp två bilder, så vi når 9 sidor, minst, hörni.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Fan vad jag saknar min speedy
Den känslan kan jag!:nailbiting: Har sålt, köpt tillbaka, sålt igen och efter en vecka utan köpt nytt. Vet ingen annan klocka med samma magiska utstrålning. Det är klockan jag inte vill vara utan. Jag kan till och med dregla över andra medlemmars bilder av samma modell och tänka "fan, vad snygg X's klocka är" för att sekunden senare inse att jag ju har en likadan!:D
 

xigzo

Audemars
Rykten säger att Rolex bars av väpnade styrkor förr i tiden. Så det blev en sådan under dagen. Ikväll blir det byte till G-shock (jösses vad bekväm den är), den moderna soldatens klockval. Har alltid min g-shock på när det skall krigas i Counter Strike på kvällarna!

9wY1i5w.jpg


SBZNt8i.jpg
rank ? vad heter du på steam
 
Topp