Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde först det var @hepanter som satt sig i skiten igenEn utmaning är en utmaning ju
Kaffe eller priiit dricker jag inte och mjölken blev ju tagen...
Så vad göra då??
Kanske lika bra att tillägga direkt, att jag vare sig äter eller dricker det klockan fick bada i
Men here goes:
Mudmastern fick sig ett litet hemmabyggt lerbad iaf(Jag fick inte plats med den
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passar även på att önska trådchef @jabla och alla er andra goa KSare en riktigt härlig fredag och helg.
På måndag börjar verkligheten igen![]()
Man kan säga att det blev en shit-storm i G-shocktråden förrutTrodde först det var @hepanter som satt sig i skiten igen
Ne här är vi mer renliga idagTrodde först det var @hepanter som satt sig i skiten igen
Coolt!! Det huset såg jag härom dagen på ngn fotosida!!Trevlig helg på er.![]()
Ligger uppe vid Glaciären i Furkapass i SchweizCoolt!! Det huset såg jag härom dagen på ngn fotosida!!
Taxen eller klockan ! //Äntligen fredagfick denna skönhet till låns
Är det ”doppa” som gäller så är det klart!! Men klockan får inte bada i vinet heller…;-)Bra uppslutning, jag får det till tio som fått doppa hittills.![]()