Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!En utmaning är en utmaning ju
Kaffe eller priiit dricker jag inte och mjölken blev ju tagen...
Så vad göra då??
Kanske lika bra att tillägga direkt, att jag vare sig äter eller dricker det klockan fick bada i
Men here goes:
Mudmastern fick sig ett litet hemmabyggt lerbad iaf(Jag fick inte plats med den
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passar även på att önska trådchef @jabla och alla er andra goa KSare en riktigt härlig fredag och helg.
På måndag börjar verkligheten igen![]()
Inte all som får doppa en fredag så man får väl passa påBra uppslutning, jag får det till tio som fått doppa hittills.![]()
Mycket trevlig bana!Trevlig helg.![]()
![]()
Kan ha hänt mig också några gångerMycket trevlig bana!
Jag var där i april, men bollen kunde hamna långt ner i ravinerna
![]()
![]()
Och trevlig helg till er andra som inte är på La Ramblas och spelar golf!
Alldeles för många ställen bollen drar sig tillKan ha hänt mig också några gånger![]()
Ja, Explorern verkar vara som gjord för äventyr!Trevlig fredag KS och @jabla
Inte så aktiv längre på KS men när min vän håller i fredagstråden så måste jag bara vara med. Bra initiativ och för info har jag för länge sen gett upp ambitionen att skänka 10kr till BCF varje affär. Har numera en stående överföring till BCF varje månad![]()
![]()
Nybadad!
![]()
Tack!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kör några arkivbilder, blir det bara 25 kr/bad för de bilderna @jabla . Den översta från idag och där ligger ju inox stadigt på ytan.
Bra initiativ! Hoppas fredagen varit vederkvickande för er alla!
Ser ut som ett riktigt monster!!…;-)Sitter och njuter av alla fina badbilder tillsammans med en lokalproducerad och senaste klockköpet.
![]()