Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är faktiskt riktigt grym! Gratulerar!Tror inte jag har dubbelpostat i en fredagstråd tidigare, men har man precis packat upp en ny klocka så är det väl förlåtet ...?
![]()
Häftig.Tuffar på.
![]()
J
Hotellet bakom har jag bott på. Alexanderplatz. Suverän stad att besöka! Hoppas du inte missar delarna som är kvar från Berlinnuren. Riktigt erkända konstnärer från hela världen åkte dit när den revs. De fick några meter var att skapa ett konstverk. Idag står världens längsta högklassiga konstverk där och beskriver på konstnärernas sätt berlinmurens historiska innebörd och symbolik. Det pågår idag en maktkamp mellan de som vill riva muren helt och bygga fastigheter och de som anser att den är oerhört viktig för att vi ska komma ihåg.
Tssss... Hörru!!! Läs mina FREDAGSTRÅDAR istället för att bara vara k t på att få in din bild så tidigt som möjligt! Då hade du kunnat läsa att det är ett klart planerat uppehåll under semestern. För vissa av er är ju hopplöst morgonpigga och skriker i högan sky så fort klockjäveln passerar 07:00 utan att tråden kommit igång...
Tssss... Hörru!!! Läs mina FREDAGSTRÅDAR istället för att bara vara k t på att få in din bild så tidigt som möjligt! Då hade du kunnat läsa att det är ett klart planerat uppehåll under semestern. För vissa av er är ju hopplöst morgonpigga och skriker i högan sky så fort klockjäveln passerar 07:00 utan att tråden kommit igång...
Men rest assure... Nästa fredag är jag tillbaka!! Du borde nästan bli bannad från den tråden pga av detta påhopp!! Ska snacka med admin... Eller inte..