Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För helvete, du kan ju inte köra med en GAMMAL bildVakna dååå @RicVin ! Jag har ju foto klart och allt!
För helvete, du kan ju inte köra med en GAMMAL bild
Jag ser att han har lurat oss alla genom att skapa fredagstråden i Hemslöjdsavdelningen. Rolig kille den där @RicVinSitter @RicVin och väntar in 7:59 som ett första april skämt?
@jarrebarre99 blir det den gröna skönheten till ricvins tråd idag ?
Den får du iallafall till vinkeln påKan ju inte köra samma två veckor i rad! Så idag blir det daytona
Ta det lungt TiE, tänk på pumpenFör helvete, du kan ju inte köra med en GAMMAL bild
Vad snackar du om? Dribbla med oss så där? Gubbdjäveln har inte postat något sen i går!Jag ser att han har lurat oss alla genom att skapa fredagstråden i Hemslöjdsavdelningen. Rolig kille den där @RicVin
https://klocksnack.se/threads/ricvins-fredagstr%C3%85d%E2%84%A2-1-4-Lurad.60050/
Vi kör på ändåHA HA lurade!
Jobbet går åt fanders i dag, när @RicVin gör så här!Ta det lungt TiE, tänk på pumpen
Den var bra!! Me like very much!!!HA HA lurade!
Lite så. Har ju faktiskt ännu längre på mig...Sitter @RicVin och väntar in 7:59 som ett första april skämt?
Vilken tid är det som gäller? Hade för mig att det var 8Lite så. Har ju faktiskt ännu längre på mig...
Ett tips är ju då att vänta med fotot tills tråden är uppe?!EXAKT!! Jag tog ju bild för att posta i RicVins tråd!
08:37 eller 08:39 men då tveksamhet råder så ändrar jag detta till 12:00 från nu!!Vilken tid är det som gäller? Hade för mig att det var 8
Visst är det så. Men solen låg så fint på klockan och den brukar ju faktiskt vara uppeEtt tips är ju då att vänta med fotot tills tråden är uppe?!
Precis, det är ju gott om man kan få till ett handledsskott som man inte behöver skämmas för. Fattar inte varför Rolex har så dålig AR, det stör som sjutton.Den får du iallafall till vinkeln på
Får väl köra på AP:n så löser du dom problemenPrecis, det är ju gott om man kan få till ett handledsskott som man inte behöver skämmas för. Fattar inte varför Rolex har så dålig AR, det stör som sjutton.
Får väl köra på AP:n så löser du dom problemen
Får bli nästa fredagstrådDu har rätt, 15300:n har fått oförtjänt lite handledstid på sistone.
Taget! Trevlig helg!Får bli nästa fredagstråd