• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDGSTRÅD™ 21/7 "#Fuckcancer Sponsored by @Kim"

Kim

Panerai
Startar denna tråd eftersom @RicVin valde att starta auktioner till förmån för Barncancerfonden. Jag vann auktionen att starta just denna fredagstråd.
https://klocksnack.se/threads/bcf-a...starta-fredagstrÅden-nu-har-du-chansen.75575/

Cancer är ett jävligt jobbigt ämne, när det dessutom drabbar barn blir väldigt påtagligt och äkta.
Vet många som gått bort i cancer, även barn som försvunnit alldeles för tidigt.

Nu när man själv har blivit pappa till en underbar och frisk dotter känner man att ämnet blir mycket viktigare.
Allt kan hända när som helst.
#fuckcancer
OI000160-01.jpeg

Veckan har dessutom det varit fylld med jobbiga, tragiska saker som rån och dylikt.
Därför är det extra viktigt att
ta vara på varandra och krama och pussa på alla dina nära och kära.
Låt inte de onda avskumen vinna...vårt intresse för klockor är det som gör oss starkare.
OI000165-01.jpeg

Njut av veckoslutet och ha en fortsatt skön sommar. :)
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
IMG_4641.JPG


Önskar er en riktigt grym dag och en fantastisk helg! :)

Grattis @Kim till auktionsvinsten och bra jobbat som stand-in för @RicVin

Som sagt, cancer är en j***** ämne som de flesta berörs av på något sätt, i stort sätt alla känner någon som blivit drabbat och därför blir man extra stolt över den gedigna insamlingen här på KS. DET är fantastiskt, en kan inte göra allt men alla kan göra något, som de så fint heter!
 
Senast ändrad:

Lolle

Panerai
Godmorgon allihopa, jag kan bara hålla med er gällande cancer. Har själv tyvärr haft flera familjemedlemmar drabbade utav denmt, vilket är jobbigt men på något sätt varit hanterbart men jag skulle inte kunna tänka mig att samma händer mina barn.

Blir en extra gåva till barncancerfonden i helgen i ett ödmjukt hopp om att det till slut upptäcks behandling eller ännu hellre proaktivt skydd mot cancer.

Trevlig helg allihopa!
IMG_0637.JPG
 
Topp