• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Risto85

Jag köpte igår en GS av @Risto85.
Träffade hans far när han själv hade förhinder. Affären var rakt igenom smidig, trevlig och klockan var i ett mkt bra skick!
Jag skulle inte tveka att göra affär med @Risto85 igen som är en 100% Goodguy i min bok!

Köpt en Longines HC av Risto 85 på distans. Otoligt trevlig och professionell. Klockan kom mkt välemballerad och var t o m i bättre skick än beskrivningen! Skulle absolut göra affär med honom igen - 100% goodguy.

Köpte en Breitling på distans av @Risto85, riktigt smidig, trevlig och snabb affär.
Hade absolut gjort affär med han igen!

Senast ändrad:
Köpte en klocka av Risto85 på distans. Bra dialog, snabb leverans, och varan enligt beskrivning. Kan inte bli bättre. Rekommenderas!

Sålde en klocka i 45 klassen på distans och allt gick väldigt smidigt till. Pålitlig och enkel i dialog. Väl rekommenderat för framtida affärer.

Jag köpte en klocka på distans av @Risto85 och jag har bara positivt att säga om honom. Klockan var helt enligt beskrivning, snabb och smidig kommunikation, snabb att skicka och klockan var mycket välpacketerad. Rekommenderas!

@Risto85 Otroligt smidig att göra affär med! Föredömlig, snabb kommunikation. Gjort en bytesaffär <60.000sek.
Mycket väl förpackad leverans.
Rekommenderas varmt, goodguy!

Senast ändrad:
Köpt på distans i 40k-klassen av @Risto85
Mycket trevlig upplevelse hela vägen. Lätt att ha och göra med, väl förpackat, korrekt beskrivet, kvick och trevlig kommunikation.
💯 % GG 🥳

Svängde förbi @Risto85 i all hast och köpte en Sinn.
Problemfri affär och han tog sig tid att korta länken innan ankomst så jag kunde använda dinkan direkt.
Mycket uppskattat.
100 % goodguy i min bok och som jag gärna gör affär med igen :)

Gjort affär på min första Tudor med @Risto85 på distans. :) Allt gick som det skulle. Proffsig, trevlig och någon man kan lita på! Dessutom var klockan väl paketerad och i absolut toppskick. 100% GG

Köpt en GS i 25k klassen av @Risto85 på distans. Mycket trevlig trevlig person att göra affär med. Gör gärna flera affärer i framtiden. Inget snack om saken, en goodguy!!

Gjorde ännu en affär (prisklass ~30k) med @Risto85
Föredömlig att göra affärer med allt från kommunikation till det fantastiskt välemballagerade paket som man får. Rekommenderas varmt, hedersknyffel.

Tillbaka
Topp