• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rob Engström *Livetråden*

Dalomo

Guld
2-Faktor
Nu kör vi.
BndMckE.jpg
rjbo2Zo.jpg
H2qps4d.jpg
tGZ0G4C.jpg
kNYp3JO.jpg
VLLkI29.jpg
mAlZfhV.jpg
Uouh0qS.jpg

Uouh0qS.jpg
49XhSKl.jpg

Det var då fan på tiden! Tackar!
Vi var så tagna av stundens allvar att vi glömde av att starta tråden i tid! Bara därför är det OK att starta morgondagens fredagstråd direkt efter midnatt!! Men för att starta tråden måste klockan vara inköpt eller på annat sätt anskaffad på eventet.. Finns några alternativ..:)

Stort stort tack till KS och såklart Rob E för detta evenemang! Riktigt riktigt bra!!
Å faan vilken tur att lagerhållningen för dagen var lite dålig annars hade jag kommit hem med en ny Speedy till frugans troligtvis bistra uppsyn.

Vi var så tagna av stundens allvar att vi glömde av att starta tråden i tid! Bara därför är det OK att starta morgondagens fredagstråd direkt efter midnatt!! Men för att starta tråden måste klockan vara inköpt eller på annat sätt anskaffad på eventet.. Finns några alternativ..:)

Stort stort tack till KS och såklart Rob E för detta evenemang! Riktigt riktigt bra!!
Å faan vilken tur att lagerhållningen för dagen var lite dålig annars hade jag kommit hem med en ny Speedy till frugans troligtvis bistra uppsyn.

Gavve hade gått hem med två hade det funnits fler...

Ni såg inte en gammal DJ från typ -62 med Alphavisar? Den har nämligen varit där i 10 veckor..:angel:. Tänkte att någon kanske såg en skymt av skönheten. Vill bara understryka att den är min i så fall..:D.

Annars såg det riktigt trevligt ut. Måste varit ett fint evenemang.

Tillbaka
Topp